Logum Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Vil bare advare andre potensielle kunder om at Groupon har sluttet å besvare mail og å refundere kuponger. Tidligere har de både besvart og refundert umiddlebart, så dette plutselige opphøret av kundeservice bør vel tas som et ganske klart signal på at de er i ferd med å legge inn årene, akkurat som flere av kundene deres har gjort. Jeg er definitivt ikke den eneste som opplever dette for tiden, ta bare en kjapp titt på facebooksidene deres. Forsøk å løse inn det dere har av kuponger og styr unna! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har samme problem selv, har sendt de en mail og ikke fått noe svar. De har i hvertfall mistet en kunde på dette... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Kan det være for det er påske. bestilte noe fra dustin for sånn 3 dager siden og den er ikke blitt sendt ennå Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg sendte mail tidlig i forrige uke så jeg tror ikke påsken er problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå