Flying Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg og kjæresten tenkte å reise 14dager til syden etter sommeren, tidligst 2.september. Til hvilket land er ikke viktig, så lenge det er varmt. Hotellstandard vi ikke veldig kresne på, kjøkkenkrok, balkong, overkommelig nært bysentrum og noe rent. Vi har sett på restplass.no, men er usikker på når det lønner seg å bestille. Vi må bestille minst en måned før. Er det like så greit å bestille nå, eller vil det være mye billigere nærmere avreise? Pleier det kun å være mugginfiserte festhoteller igjen om man venter for lenge? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Restplasser trenger ikke være uspesifiserte. Sjekk hotellene på tripadvisor. Begynnelsen av september bruker være billig og med godt utvalg, men akkurat når man treffer bunnen i pris er det ikke godt å se. Det jeg bruker gjøre er å finne noen konkrete tilbud som er interessante og så følger jeg med på prisutviklingen og tilgjengelighet. Om du synes prisen er OK så bare slå til. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er ofte billigst å bestille en måneds tid før reisen. Det pleier å dukke opp billige reiser i tiden dere skal reise. Meld deg på nyhetsbrevene til Startour og Ving. De legger ut noen reiser hver fredag, såkalt happy hour. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå