Brann89 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Helt enig med publikum på stadion at Haugen har vært BB Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Dommer og hans hjelpere har vært særdeles rompe. Heldige som ikke får straffe imot der. Soleklar. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Kjempedømming på slutten der, må jeg si. Straffe og rødt kort til keeper blir heller utspark fra mål Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Ja, det skulle vært straffe. Feller Høiland med foten der. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ikkje noe stor kampe av Brann, men vinner kampen greit. Spillet tok seg opp etter Haugen kom inn. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Haha, hvordan i all verden er det mulig at Helgerud ikke blåser på verdens to klareste straffespark i løpet av en kamp? Både Sævarsson og Høiland skulle selvsagt hatt straffe, og det kunne man jo sett på mils avstand. Ellers nok en elendig kamp av forsvaret, Austin redder oss i utrolig mange situasjoner. Haugen og Askar var de beste i angrep. Veldig deilig med seier alt i alt, men jeg er litt bekymret for fremtiden... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Godt mulig at han så på hvem det var hos Sandnes som falt. den vil jeg se om igjen... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Filmer Høiland så mye mer enn andre altså? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Mer spam er fjernet fra tråden. Sterke utbrudd, masse innlegg etterhverandre og ikke store bidrag til diskusjonen i kamptråden har ingenting her å gjøre. Følg linjen jeg setter nå, så blir dette langt bedre i kamptrådene i år . Send meg en PM om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Filmer Høiland så mye mer enn andre altså? det er bare typen som gjør at jeg ikke er sikker. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Godt at du ikke er fotballdommer da! 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Godt mulig at han så på hvem det var hos Sandnes som falt. den vil jeg se om igjen... Mye mulig det var ryktet som ødela for han der. Men det var uten tvil straffe, klar felling. Effektivitet som avgjorde for Brnan i dag, helt utrolig at Ulf ikke puttet flere mål. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Må si jeg ble imponert over Hauger. Virker å ha kvaliteter få norske midtbanespillere har, fin fot og godt blikk for spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå