Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Må da vel være frispark!!! Klart gult! ubrukelige tulling Helgerud! Nei. Han trekker jo seg... Det gule kortet er det ingen tvil om. men det er bare tull av deg å kopiere det jeg skriver. dessuten ligner ikke situasjonene. Austins takling mot RBK var gult og det er denne og mener jeg. nå skal jeg ikke begi meg inn på Austin sin takling i forrige kamp, for det diskuterer vi ikke her. Men her er det ingenting som tyder på at han prøvde å ufarliggjøre taklingen. Helt enig. Grusom. Må da vel være frispark!!! Klart gult! ubrukelige tulling Helgerud! Nei. Han trekker jo seg... Eg lo ? Kort oppsummering:Straffen og målet var bra, resten elendig! Sånn det skal være? får meg til å håpe at at Sandnes ryker rett ned når Andersen støtter opp om usportslig spill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Det kan vel bare bli bedre i andre omgang. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Er Helgerud blind? han står for faen rett ved siden av! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det er så vakkert innlegg fra Haugen, en prestasjon at Ojo ikkje treffer mål! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Fin dive. Ti still steinar! tipper Sandnes Ulf har vært ute og drevet på med grisespill igjen når jeg ser at korken fikk en liten skade der. Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 noen andre som har hatt problemer med max? under stortsett hele kampen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Grorud har ingenting på en bane å gjøre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Rimelig sprøtt at Sandnes Ulf ikke har putta et par til. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 noen andre som har hatt problemer med max? under stortsett hele kampen? Nei, helt fint her. Har Canal Digital parabol. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Haugen har iallefall startet posetivt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Ojo i offside. ..høhøh. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Kan du gi faen nå Ojo?!?!?!?!Dette begynner å bli pinlig! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!Herlig! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Askar, konge signering hittil Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Herregud, hvordan er det mulig å slippe inn den? En fyr uten bein og armer ville tatt den uten problemer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Går visst ikke an å legge en tråd som favoritt i mobil skinn... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Den er jo soleklar! Helgerud, se til å pell deg vekk fra TL! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!OIOIOIOIOI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå