vodkaa Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Hehe, så på et video og jeg lurer på dette: Når jeg sitter 4 meter fra ruteren får jeg fra 1-2 streker av 3 mulige på telefonen, og nå sitter jeg på rommet mitt og hjemmesentralen er under meg og har full streker men det varierer hele tiden, har noen ganger fått fra 3-4 streker av 5-6 mulige.. Betyr det at det er dårlig nett i huset og at powerline er bedre? Det var den videoen jeg så på og så en kommentar ang. trådløs og powerline, stod at trådløs var best Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Som sagt, det er forskjellig fra hus til hus. Hvis du prøver kan det hende du er heldig og får et kjempebra nett eller at du er uheldig og alt suger. Da kan du bare levere den tilbake ( vis butikken har åpent kjøp da ). Så det er egentlig bare Win Win., Lenke til kommentar
vodkaa Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Skal stikke og snakke med pappa nå, vet ikke hvordan jeg skal takke deg SLi! ) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Trengs ikke Fint at jeg kunne hjelpe! 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Stalker mode: 100% http://freak.no/foru...ad.php?t=217125 Du kan spørre her og Endret 30. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå