LostOblivion Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg er Anonymous! *maske* Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hacktivist? Det skulle jo tyde på at de var aktivister som forsøker å oppnå noe. Egentlig er de bare en gjeng med drittunger. Hva er formålet med å ødelegge for uskyldige mennesker? 2 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 ser ikke for meg at de klarer å ddose ned 13 server clustere Lenke til kommentar
acornia Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sikkerthetseksperter lærer aldri Typisk et par sånne 'famous last words' i artikkelen over Men tror nok ikke at vi vanlige dødelige kommer til å merke så mye av dette. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Nåda, er flere grunner til at dette ikke kommer til å ta ned DNS serverne : 1 : Kidsa som sannsynligvis vil prøve seg på denial of service kommer til å bruke scripts og ferdige lagde programmer. 2 : Siden man allerede har annonsert at man skal angripe DNS serverne så har sannsynligvis både Secret Service, FBI , NCIS og andre mindre kjente organisasjoner gjort seg klare for å fange opp kidsa etter hvert som de starter med programmene. Man skal heller ikke se bortifra at mange av disse programmene er allerede sluppet ut med en payload som gjør at man fanger opp kidsa. 3 : Anonymous skal jo være nettopp det, Anonymous. Hele poenget med å ta ned Dns serverne er absurd, men som Smokescreen fungerer det perfekt , om man har en agenda så vil man sannsynligvis treffe målene med et mindre koordinert angrep i løpet av morgendagen. Personlig hadde jeg sagt Fuck big media og tatt ned RIAA , MPAA , SONY og noen store som .gov + Washingtong. Det morsomme med denne posten er at jeg nå garantert vil få FBI sin oppmerksomhet i noen dager / år ha ha 2 Lenke til kommentar
gunnar045 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 aha..lykke til med det kompis. om du i det hele tatt kobler ut internett fra hele verden, i bow my hat too you sir.. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tjaa, dette gikk jo bra. Dagen er i alle fall ikke over og det gjennstår å se hva som skjer. Vi får vel en rapport om Big Success fra en av partene som orkestrerte det hele... Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tjaa, dette gikk jo bra. dagen er enda ung... hvis dette for eksempel er i USA så er ikke klokken slått 7 på morgenen enda, og da regner man den nærmeste delen av USA Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 INTERNETT ER NEDE, HVA SKAL JEG GJ.. oh wait Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Nå synes jeg godt da kan ta litt hensyn her! Jeg er syk og kan derfor ikke feste på lørdag! Uten internett må jeg stappe inn en bluray plate eller spille noe offlinespill. Kan jo ikke kline med damen, siden jeg er syk. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Stiller i samme båt som Olav over meg her. Spurte pent på /b/ og de sa det var greit å utsette det Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Det funker fremdeles ... Kanskje de virkelig hørte på deg, Lakus? 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har fremdeles internett. Og jeg som stolte på Anon....punktumpunktum Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ser ut som om nettet funker fint for min del. Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=H0gkU3gemDE 9 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Haha! Enda en fail av Anon Lenke til kommentar
pong Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Vis de nå skulle få til dette, er det ikke for terror å regne? De bruker jo nøyaktig samme taktikk: Skremme sivile til å presse myndighetene sine. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kl. er nå 22.12 og jeg er fortsatt på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå