Thomas Kjensmo Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Anonymous truer med å ta ned nettet på lørdag, men sikkerhetsfolk er skeptiske. ? På lørdag stopper vi Internett Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 hvis de da skulle ta nettet så har jeg ihvertfall adressen til tek.no, som kan videreføre meg til forumet 7 Lenke til kommentar
::TeknoFoben:: Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Mest av allt elsker jeg kilden http://pastebin.com/NKbnh8q8 Mulig at jeg kommer til å sette opp en DNS. hvis de da skulle ta nettet så har jeg ihvertfall adressen til tek.no, som kan videreføre meg til forumet Tviler på at du kan komme inn på forumet ettersom at den linker til en adresse med mindre du har cacha den Endret 30. mars 2012 av ::TeknoFoben:: Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 hvis de da skulle ta nettet så har jeg ihvertfall adressen til tek.no, som kan videreføre meg til forumet Tviler på at du kan komme inn på forumet ettersom at den linker til en adresse med mindre du har cacha den Jeg tror han mener IP adressen til forumet og ikke URL-en til forumet. Dersom det er IP-en han snakker om kan han fortsatt besøke forumet selv om DNS ikke fungerer. Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 På itavisen og andre aviser skrive de att Anonymous har nett publisert eller nett skrevet at dei skal gjere det og det. men kest legg dei ut den infoen ? face?Twitter ? Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Bommer jeg hvis jeg sier at Anonymous kommer med trusler i tide og utide, men at det er sjeldent at det skjer noe? Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 AP's hjemmeside var jo nede i ett døgn (?) når de støtta DLD. Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 AP's hjemmeside var jo nede i ett døgn (?) når de støtta DLD. Ja? Var det en kommentar på at det innimellom skjer noe? Eller "se, de tok ned AP-siden" som et hint om at de kan klare dette her? I såfall - gå hjem og les leksene dine. Det å ta ned en elendig kodet nettside, er null problem. Selv det å ta ned en eller flere servere hos en host er ofte ikke vanskelig. Det å ta ut DNS, DET er vanskelig. Ikke minst fordi de, selv om de tar ut de 13 store, ikke nødvendigvis tar ut nettet - oppdateringer migrerer med forskjellig hastighet, og DNS-servere rundt om vil ikke automatisk slutte å fungere bare fordi hoveddistributøren går ned. De vil heller ikke oppdatere om de ikke får kontakt med hoveddistributør, kun kjøre med det de har allerede. Så for å ta ned DNS fullstendig, så må de nok gå litt lenger enn kun hovedsentralene. 1 Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Edit: PoPSiCLe var før meg og med et mye mer utfyllende svar Endret 30. mars 2012 av Inz4ne Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Dette er gitt at jeg skal inn på en side ingen på DNS'en min har vært på før, da... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor sikte så høyt, når fallhøyden er så stor? Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jøye meg for ei samling fjortisfjottar. 6 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 de truer her og der, men hvis de ville stengt internett hadde de vel gjort det for lenge siden, og hvorfor varsle om det...tyver sender da ikke brev til deg om at de skal bryte seg inn. Jeg sier: Få det overstått. jeg klarer gjøre andre ting. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 nå er ikke anonymous tyver da vet du, de er noe i nærheten av demonstranter 3 Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hah. virket mer troverdig. 1 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg skal være sosial Lørdagen så jeg blir ikke truffet betraktelig. Får de det til er jeg imponert, for dette er internett laget for at ikke skal kunne gjøres, nemlig stenges -frank Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Var det ikke for noen år siden så ble disse serverene DDOSet og klarte å stenge 3 eller 4 av root serverene? Vet ikke om det var skadelig programvare eller om de ble overbelastet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå