Nilsen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Setter personvernsstøt mot Google Yahoo! gjør deg anonym Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hva er egentlig Yahoo sine tjenester? Jeg husker de som en søkemotor for lenge siden, men har sett lite til de i media. Lenke til kommentar
Jaffacake Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hva er egentlig Yahoo sine tjenester?Jeg husker de som en søkemotor for lenge siden, men har sett lite til de i media. Har en mail tjeneste vet jeg Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg bruker yahoomail. Det er en kjempetjeneste, bedre enn gmail synes jeg! 1 Lenke til kommentar
arn7 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Opera kommer også med DNT i versjon i Opera 12. Allerede implementert i Opera Next. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Flickr, Yahoo Answers, Yahoo Mail Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Mange år siden jeg kutta ut Yahoo nå, men det var jo nettopp fordi jeg opplevede dem som påtrengende. Er ikke fremmed for å ta opp igjen kontakten hvis de folker seg. Men hvordan slår man på den derre DNT i nettleseren da ? Har ikke funnet noe som likner jeg da. Lenke til kommentar
strufab Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Veldig fornøyd med Yahoo! Mail. God funksjonalitet, brukervennlig og oversiktlig. 1 Lenke til kommentar
BFG-Hungbunny Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Helt ærlig så foretrekker jeg faktisk at jeg får annonser rettet mot meg(de få jeg faktisk får vell og merke, adblock er en fin ting:)) isteden for ting jeg absolutt ikke har noen interesse for. Så hva google gjør plager meg ikke så mye, har fint lite å skjule uansett jeg så. Lenke til kommentar
Slappy Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har lenge brukt DuckDuckGo! som gjør akkurat det samme som Yahoo! kommer med. 2 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Helt ærlig så foretrekker jeg faktisk at jeg får annonser rettet mot meg(de få jeg faktisk får vell og merke, adblock er en fin ting:)) isteden for ting jeg absolutt ikke har noen interesse for.Så hva google gjør plager meg ikke så mye, har fint lite å skjule uansett jeg så. Det er jo greit, og om du er bekvem med det saa er det ingen som kan si noe paa det. Men mange ville jo si at selv om ikke man har noe aa skjule, saa betyr ikke det at man skal tillate at man blir logget, tracket, filmet og fotografert hvor man enn gaar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå