Aizen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hei, jeg lurte på om det er noen her som vet SIKKERT om det skal komme en ny version av 3ds? jeg har tenkt å kjøpe en i sommer men vis det skal komme en ny til jul venter jeg såklart på den:) Takker for svar! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ingenting er annonsert, og det eksisterer heller ingen troverdige rykter. Da de gå ut både en limited edition Zelda-3DS og en limited edition Mario-3DS like før jul trodde jeg de forsøkte å få tømt lagrene for den vanlige 3DS-en raskere, men siden det enda ikke har dukket opp noen troverdige rykter, så er det vel like greit å bare skaffe den. Men for all del, Reggie kan ta den frem av lommen på E3 slik han gjorde med Game Boy Micro i 2005 og lansere den kort tid etterpå. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Ingenting er annonsert, og det eksisterer heller ingen troverdige rykter. Da de gå ut både en limited edition Zelda-3DS og en limited edition Mario-3DS like før jul trodde jeg de forsøkte å få tømt lagrene for den vanlige 3DS-en raskere, men siden det enda ikke har dukket opp noen troverdige rykter, så er det vel like greit å bare skaffe den. Men for all del, Reggie kan ta den frem av lommen på E3 slik han gjorde med Game Boy Micro i 2005 og lansere den kort tid etterpå. jeg tenkte egentligt mest på at det nå finnes en ekstra analog som noen spill så og si krever. burde kanskje komt en som hadde 2 analoger:P Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Vel, spørsmålet ditt er om noen vet SIKKERT om det kommer en ny versjon av 3DS, og det er det ingen som gjør. Men om en ser historien til DS som hadde fire ulike versjoner, PSP som hadde fire ulike versjoner, og alle Apple-produkter som relanseres årlig, så kan vi vel med rimelig høy sannsynlighet anta at det før eller siden kommer en ny versjon av 3DS. Dog er det ingenting som tyder på at det skjer i år. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 For å ta det kort: Ja, det kommer garantert en ny versjon av 3DSen. Nei, ingenting er offisielt bekreftet ennå. Konklusjon: Det er trygt å kjøpe en 3DS nå. Det er fortsatt få spill som støtter den ekstra slideren (vet bare om Resi Revelations, Kid Icarus: Uprising (og da kun for venstrehendte), Monster Hunter Tri (og det er ikke ute i Norge ennå, så vidt jeg vet) og Metal Gear Solid 3D, Om du absolutt "må" ha nyeste versjon hele tiden bør du vente til E3 og se om en ny blir annonsert, men tror det er tvilsomt. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hei, jeg lurte på om det er noen her som vet SIKKERT om det skal komme en ny version av 3ds? jeg har tenkt å kjøpe en i sommer men vis det skal komme en ny til jul venter jeg såklart på den:) Takker for svar! A bigger, shinier 3DS with better battery life? Count us in! http://www.ign.com/articles/2012/06/22/see-the-latest-nintendo-direct-videos-here Nintendo 3DS XL Release Date in August Alongside New Super Mario Bros. 2 http://www.thehdroom.com/news/Nintendo-3DS-XL-Release-Date-in-August-Alongside-New-Super-Mario-Bros.-2/10836 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå