xoma Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 hei. Jeg tenker å kjøpe meg en Galaxy tab, men hvilken skal jeg velge? jeg foretrekker den beste, og pris er ingen hindring. er det noen som vet hva som er den beste Galaxy taben, hjelp meg? ps. jeg foretekker stort Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Om jeg skulle kjøpt et nettbrett med Android hadde det nok blitt Asus sin TF201, så si umulig å få tak i pga høy etterspørsel. Men Expert har faktisk på lager nå. http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=201276 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Den beste tab-en er en iPad, men hvis du insisterer på en Galaxy Tab er vel 10.1 den beste. Lenke til kommentar
valen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Den beste er 7.7 dersom den ikke blir for liten for deg. Eventuelt så kan jo kanskje 7 pluss være en ide dersom du vil ha noe rimeligere fra Samsung. Dersom du skal ha en større en så er det kun gamle modeller tilgjengelig og helt ærlig så bør du kjøpe noe annet da disse baserer seg på tegra 2 og det føles litt synd å kjøpe det når Asus allerede har kommet med Tegra 3. Dersom du derimot ønsker annet Android brett har Asus primen sin. Dersom du venter litt får du den med enda bedre skjerm (hvertfall høyere oppløsning) så kan du jo se om Tegra 3 vil være i stand til å drive den på en god måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå