Starcraft_RULES Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Må si at alle spillene var skuff noen som er enig ??? Vell ser ut som 3. hvor du er Gandalf kan bli ganske kul Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Nja, "skuff"... The Fellowship of the Ring har jeg ikke prøvd, og tror heller ikke at jeg noengang vil prøve det. Det var visst en skuffelse, ja. The Two Towers var ganske bra, etter min mening, selv om det ikke helt falt i smak hos meg. Elsker Ringenes Herre, men tok meg ikke råd til å kjøpe det. Return of the King ser og høres bra ut, men vi kan ennå ikke vite. Gleder meg i hvert fall til å prøve det. Jeg ser nå absolutt mest fram til MEO. Gleder meg som en unge. Ubeskrivelig. War of the Ring ser heller ikke helt på trynet ut. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Ja jeg digger Ringenes herre jeg også. Men som du sier, det falt ikke helt i smak og det tror jeg de fleste er enig i. Men det kommer jo snart noen spill til pc, online og strategi Tipper de blir ganske bra. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har fellowship of the Ring til xbox, og blei veldig imponert av Moria nivåene (bortsett fra balrogen da) det var ganske artig å springe nedi gruvene som aragorn og gandalf... To tårn til xbox var, i min mening, en skikkelig underholdende spillopplevese, med fin grafikk og lyd (howard shore, yeah!), så koste jeg meg så lenge det varte. Jeg må innrømme at følgende spill gleder jeg meg til: Return of the King Treason of Isengard Middle-Earth Online War of the Ring Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jada, NoLimit, jeg er helt enig med deg i at spillopplevelsen var svært god i The Two Towers. Fin grafikk og godt gameplay, sammen med Howard Shore, tar virkelig kaka. Men jeg likte ikke helt kontrollene. Ble litt kjedelig etter hvert. Kampsystemet virket så genialt, men funket ikke helt for meg det heller. Samme her, gleder meg egentlig til alle dem. Får håpe jeg for prøve alle sammen også, da. Men da hoppet jeg i seng for å være opplagt til morgendagen, samt lese litt Ringenes Herre. :smile: Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Når jeg sa online og strategi mente jeg Middle-Earth Online og War of the Ring. Kan ikke si at Treason of Isengard ser så veldig dårlig ut heller Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Eneste som irriterer meg er alle de "ikke-i-boken" extra questene som de inkluderer i FotR og treason of isengard, sånn som i Fotr måtte man gå å samle blomster til dama til Tom Bombadil, det var det kjedeligste jeg noensinne har gjort i et dataspill, skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kastet spillet ut av vinduet der og da. Hadde gjort det hadde det heta noe annet et Ringenes Herre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå