Bendorama Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sjekker ut maskin fra multicom, å satt sammen noe som ser ganske greit ut, men prisen blir jo seffølgelig høy i forhold til stasjonær :/ men nå er det kun bærbar som blir aktuelt, så for dere som kan dette, ser oppsette greit ut? Navn: Multicom Kunshan P170 17.3" PRIS: 15 249 *- 17.3" full-HD LED skjerm 1920x1080, matt - INTEL Core i7-2760QM firekjernet prosessor, 2.4GHz, 6MB SmartCache - 16GB DDR3 SO-DIMM 1333MHz (4x4GB) - Seagate Momentus XT 7200.1 Hybrid 500GB 7200rpm HDD + 4GB SSD - AMD Radeon HD 6990M 2GB GDDR5 - Levert uten operativsystem (dette fikses selv...) Skal som sakt i en annen tråd, primært brukes til BF3 multiplayer / skrim og evt nye titler. Er dette et oppsett som blir fort gammelt tro? eller blir det å henge med i fremtiden litt? har heller aldri hatt ATI skjermkort, så vet lite om dem VS Nvidia. Takk for svar Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Har ikke erfaring med akkurat den modellen, men derimot med Multicom Xishan 252. Dårlig erfaring. PCen hadde gode specs. Stor, matt skjerm og SSD til en bra pris. Det var årsaken til at jeg kjøpte den. Men maskinen støyer veldig. Viften går kontinuerlig, varierer mellom middels og høy støy avhengig av load. Idle temperatur på 57 grader Celsius, typisk. Den var ti grader høyere før jeg skiftet kjølepasta et par dager etter at jeg fikk den, men det er fremdeles for varmt og for støyete. Angrer på kjøpet og kommer ikke til å kjøpe bærbar av merket Multicom igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå