stiaas Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Store endringer i RIM. Blackberry gir opp kampen mot Android og iPhone Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Vel problemet til Blackberry er vel at de leverer dyre telefoner med enkle spesifikasjoner og lav oppløsning, ikke akurat noe som appelerer til forbruker! ( Det beste med rim skal vere sikkerheten i operativsystemet og de skal også vere gode å tekste med og designet er ok) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det er ikke så rart de taper på forbrukermarkedet når alle telefonene deres som blir avbildet i media er stygge som nøkken. Jeg kunne gjerne stilt opp for en mobil som setter sikkerhet og vern om privatlivet i førersetet, men det kan enkelt gjøres penere enn det jeg har sett av BlackBerry. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Aldri skjønt meg på BlackBerry. Knøttesmå knapper som er vanskelige å treffe. Små skjermer, rotete brukergrensesnitt og gjennomgående kjedelig design og byggekvalitet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Tok ikke lang tid med motbeskjed (ikke at jeg bryr meg, men jeg synes det er litt komisk i dagens instant-journalistikk http://www.digi.no/8...oppe-forbrukere Endret 30. mars 2012 av mandela Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Synes Symbian og HTC Sense virker mye mer rotete enn BlackBerry sitt grensesnitt. Telefonene er også mye penere enn hva mange andre produsenter lager, hvertfall Android. Problemet slik jeg ser det er dårligt med specs og dyrt med abonnement. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Bra strategi, mobiltelefoner for bedrifter selges som regel gjennom partnere med serviceavtaler og ekstra tjenester. Akkurat nå har ikke BB momentumet for å slå gjennom forbrukermarkedet, så da burde de heller jobbe med det de er gode på og det er sikre telefoner med god batteri. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 http://www.engadget.com/2012/03/30/rim-sticking-with-consumer-goods-just-refocusing-on-enterpris/ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Problemet med Blackberry er at du ikke kan bruke det abonnementet du vil. Det gjør med en gang at så og si alle forbrukere hopper glatt over merket. Telefonene i seg selv er OK. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det gjelder da alle land det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Man kan bruke BB med alle nettverk, men skal man spesielle funksjoner tilgjengelig må man ha spesielle abonnement. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sist gang jeg sjekket, så måtte jeg ha trigcom-abonnement for å kunne sende/motta datatrafikk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ja, i Norge. I alle andre land har de avtaler med flere leverandører. I Usa for eksempel, hvor de i sin tid var størst, brukte alle leverandørene RIM sine tjenester. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kan ikke helt se hvor det spesifikt i kildene står at de gir opp forbrukermarkedet helt... Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Kan ikke helt se hvor det spesifikt i kildene står at de gir opp forbrukermarkedet helt... Det sto i den opprinnelige artikkelen til Wall Street Journal, men RIM gikk ut og dementerte dette. Vår artikkel er rettet opp nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg