Student of Life Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Så jeg trenger da et nytt tastatur. Har sett på QPAD MK tastaturene, men lurer på hva som er forskjellen på disse tastaturene? Det er jo en del forskjeller i prisene... Endret 30. mars 2012 av Student of Life Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Spesifikasjoner: Qpad MK-85 Mekaniske brytere Cherry MX Red N Key Rollover Full N-Key roll over via USB Livslengde 50 millioner tastetrykk per knapp Baklys Individuell LED per knapp Lysfunksjoner Fire nivåer med lysstyrke Inngang Gullbelakt USB Kabel 1.8 meter flettet kabel Tillegg Fire oransje tastehetter og verktøy Spesifikasjoner: Qpad MK-50 Mekaniske brytere Cherry MX Red N Key Rollover Full N-Key roll over via PS/2 Livslengde 50 millioner tastetrykk per knapp Inngang PS/2-port eller USB (PS/2 to USB adapter inkludert) Kabel 1.8 meter ekstra tykk kabel Tillegg Fire oransje tastehetter og verktøy Fra hardware.nos test av de to tastaturene Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Så eneste praktiske forskjell er baklys? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Så eneste praktiske forskjell er baklys? Individuelt baklys, MK-85 har bedre kabel samt USB-feste, mens MK-50 har PS2 (som finnes på eldre tastaturer). Om det er verdt å betale dobbelt så mye for, må du vurdere selv. Jeg imidlertid synes ikke det Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Takker! Blir nok til at jeg kjøper MK-50 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Takker! Blir nok til at jeg kjøper MK-50 Hehe, bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå