unreliable Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hei! Har i det siste spilt en del Men of War: Assault Zones online. Det er et fantastisk spill, og jeg anbefaler det på det sterkeste. Likevel er det svært få som spiller dette spillet. I spillobbyen er det normalt mellom 20-40 spillere med topper på 60-70 i helgene. Jeg har spilt mange strategispill, men dette har den perfekte balansen mellom enheter og mengde som jeg ofte har savnet (i mange andre spill: skaff deg stor tilgang på ressurser og bygg x antall av den beste enheten), mens i Men of War styres dette av både fast innstrømning av ressurser samt begrenset mengde enheter. Er det noen av dere som har spilt det tidligere og sluttet? I så fall: hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Generelt så handler det vel om kampen om spillerne. Spill som skyrim, call of duty, battlefield, osv tar alle spillerne og når de er ferdige kommer nye bølger med nyheter som skal pløyes gjennom. Diablo 3, max payne 3 osv. Mange perler drukner ufortjent i mylderet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tror jeg spilte det "første" MoW, og jeg slutta pga den horrible voice actingen. Likte gameplay men selve voice-actingen trakk så mye ned at jeg ikke orket mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå