Trynemjoel Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg satte sammen en gammel maskin for ei lita jente på 10 som ville spille Minecraft, men under transport gikk noe galt og hovedkortet er nå trolig kortsluttet. Jeg prøver å finne en erstatning, men dataforretninger som jeg har vært i kontakt med har ikke slike gamle deler på lager. Hovedkortet er et ASUS A8N-SLI Premium, men hvilket som helst ATX socket 939 skulle fungere. Er det noen som tilfeldigvis har et liggende som de kunne tenke seg å selge eller kjenner noen som kan ha slike gamle deler? Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Tror kanskje jeg har... Har i hvertfall hatt akkurat det kortet. Skal sjekke skuffen Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Dette hadde jeg også Synd gamle ting kastes når man får seg flere gamle ting Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Tror kanskje jeg har... Har i hvertfall hatt akkurat det kortet. Skal sjekke skuffen Takk for det Dette hadde jeg også Synd gamle ting kastes når man får seg flere gamle ting Ja, det er i slike situasjoner man begynner å få anlegg til å samle på ting i tiden fremover - jeg med brødrene mine hadde jo flere slike kort mellom oss, men det var bare dette ene som ble brukt videre. "Kjekt å ha" er noe som fnises av til man er oppi det selv Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Så dårlig ut det Har visst ikke det kortet lenger. Var bare en gjeng med socket A-kort... Bygget mye AMD på den tiden Lenke til kommentar
Morty_M Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hei, Har 2 slike. Og trenger vel bare et om jeg skulle finne på å bygge noe utover de jeg allerede har.. Ta kontakt på PM/email så blir vi sikkert enige om noe. M. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Hei, Har 2 slike. Og trenger vel bare et om jeg skulle finne på å bygge noe utover de jeg allerede har.. Ta kontakt på PM/email så blir vi sikkert enige om noe. M. Har sendt deg en beskjed her på forumet, men har ikke fått noe svar enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå