Gå til innhold

Kode til Spotify?

Mrs_Bust

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke invitasjon til Spotify, du kan registrere deg her. Ja, du må dessverre koble det opp mot Facebook-kontoen din.

Jeg har koblet Spotify opp mot FB, men har ikke tillatt at andre kan se hva jeg hører på til en hvert tid. Det står derimot at Premium går ut i morgen, og jeg da må kjøpe eller få en kode for å kunne ha Premium lenger. Har hørt at det er mye reklamer på Free-versjonen...

Lenke til kommentar

Det står derimot at Premium går ut i morgen, og jeg da må kjøpe eller få en kode for å kunne ha Premium lenger.

«Koden» du tenker på er gavekoder man kan få kjøpt hos f.eks. Narvesen, som man igjen kan gi bort til andre. Jeg ga lillesøster Spotify Premium i julegave, og da fikk hun kun en liten papirlapp med en kode på. Du finner ikke slike gyldige koder gratis på nett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det står derimot at Premium går ut i morgen, og jeg da må kjøpe eller få en kode for å kunne ha Premium lenger.

«Koden» du tenker på er gavekoder man kan få kjøpt hos f.eks. Narvesen, som man igjen kan gi bort til andre. Jeg ga lillesøster Spotify Premium i julegave, og da fikk hun kun en liten papirlapp med en kode på. Du finner ikke slike gyldige koder gratis på nett.

Var det et 12 mnd kort, eller 1 mnd? Står det koster 99,- pr mnd for Premium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...