Mrs_Bust Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Kan man finne koder på nett, eller er man avhengig av å kjenne noen som har som vil dele? Skulle gjerne hatt... Eller må det faktisk kjøpes og betales? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Du trenger ikke invitasjon til Spotify, du kan registrere deg her. Ja, du må dessverre koble det opp mot Facebook-kontoen din. Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Du trenger ikke invitasjon til Spotify, du kan registrere deg her. Ja, du må dessverre koble det opp mot Facebook-kontoen din. Jeg har koblet Spotify opp mot FB, men har ikke tillatt at andre kan se hva jeg hører på til en hvert tid. Det står derimot at Premium går ut i morgen, og jeg da må kjøpe eller få en kode for å kunne ha Premium lenger. Har hørt at det er mye reklamer på Free-versjonen... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ja og maks 10 timer lytting i måneden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Det står derimot at Premium går ut i morgen, og jeg da må kjøpe eller få en kode for å kunne ha Premium lenger. «Koden» du tenker på er gavekoder man kan få kjøpt hos f.eks. Narvesen, som man igjen kan gi bort til andre. Jeg ga lillesøster Spotify Premium i julegave, og da fikk hun kun en liten papirlapp med en kode på. Du finner ikke slike gyldige koder gratis på nett. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kode fra nettet kommer muligens fra tidligere da spotify var en lukket tjeneste, og man måtte inviteres av betalte kunder for å få tilgang. Nå kan hvem som helst skaffe seg spotifytilgang i Norge. Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Det står derimot at Premium går ut i morgen, og jeg da må kjøpe eller få en kode for å kunne ha Premium lenger. «Koden» du tenker på er gavekoder man kan få kjøpt hos f.eks. Narvesen, som man igjen kan gi bort til andre. Jeg ga lillesøster Spotify Premium i julegave, og da fikk hun kun en liten papirlapp med en kode på. Du finner ikke slike gyldige koder gratis på nett. Var det et 12 mnd kort, eller 1 mnd? Står det koster 99,- pr mnd for Premium. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=588557 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Var det et 12 mnd kort, eller 1 mnd? Står det koster 99,- pr mnd for Premium. Tre. Du kan velge mellom én, tre, seks og tolv måneder. 1 Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Var det et 12 mnd kort, eller 1 mnd? Står det koster 99,- pr mnd for Premium. Tre. Du kan velge mellom én, tre, seks og tolv måneder. Ok. Koster det 99,- pr mnd uansett hvor mange mnd man kjøper for? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Ok. Koster det 99,- pr mnd uansett hvor mange mnd man kjøper for? Pluss fem kroner til Narvesen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå