Sheldon C Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Bare se her! :smile: http://www.vg.no/spill/host2003-xb.hbs Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Er da ikke så verst PS2 og GC høsten heller da. Alle tre får en bra høst. Ser fram til å se gjennom bilsjappa i gran turismo 4! 500 biler :o ! litt off topic: Endelig kommer halo på pc!!! Gleder meg ivertfall til half-life 2! Høsten her blir digg altså! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Knights of the Old Republic "den beste star wars filmen noensinne" hmm, nei, empire strikes back er best Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Gleder meg meir til Vinteren. Fable, B.C er bare eit par av spillene eg gleder meg sinnsykt til. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ser fram til å se gjennom bilsjappa i gran turismo 4! 500 biler :o ! Kommet no mer info om når det kommer? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ser fram til å se gjennom bilsjappa i gran turismo 4! 500 biler :o ! Kommet no mer info om når det kommer? Etter følge vg.no så kommer det 10. desember. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kommer Knights of the Old Republic på fredag? Kommer KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC PÅ FREDAG?? Huff, alt virker så uvirkelig, etter år med venting i endeløs spenning så er det snart her?! og nei, vil ikke høre om fra dere som allerede har lastet det ned, dere er the scum of the gaming business, og fortjener å bli banned and deleted! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 STÅR KLAR JEG OGSÅ HAR SPART OPP 600 KR, OG SKAL LØPE TIL PLATON (SPILLEBUTIKK) NÅR JEG ER FERDIG PÅ SKOLEN 8) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Etter å ha sett godt på listen kan jeg med sikkerhet si at jeg ikke kommer til å kjøpe meg X-box før tidligst 2004. Lenke til kommentar
Ojei Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg kjøpte KOTOR da jeg var i statene for litt siden, og jeg lover......... Det er verdt å kjøpe Xbox alene for det spillet. Gleder meg stort til Fable og HaloII, men det er vel en GOD stund til. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg kjøpte KOTOR da jeg var i statene for litt siden, og jeg lover.........Det er verdt å kjøpe Xbox alene for det spillet. Særlig når man, slik som meg, sitter foran en PC som er mer enn god nok til å kjøre KOTOR.... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg kjøpte KOTOR da jeg var i statene for litt siden, og jeg lover.........Det er verdt å kjøpe Xbox alene for det spillet. Gleder meg stort til Fable og HaloII, men det er vel en GOD stund til. funket det? Har ikkje dei eit heilt anna tv-system enn det vi har? Vi i norge har PAL men i usa har dei NTSC. Var der i sommar, og det sto at spillet bare funket på NTSC. Lenke til kommentar
Ojei Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det funker ikke på alle Xbox nei :wink: . Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Slike spill er sånne som man må nyte foran tv-n, uten å bekymre seg for oppsett eller slikt, bare plug and play dolby surround baby!!! ah, mens pcn står på og driver med andre ting, selvsagt, det handler om effektivitet. Og hvem i sin right mind gidder å vente så lenge før spillet kommer ut til pc anyways?? det kommer snart, huff, knights of the old republic. Star Wars på sitt beste!! skal spille det til dagen Episode III kommer!!! eller KotOR II da Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 hvem gidder å bruke 2000 kr for å spille et spill tiligst mulig? Er d virkelig så bra? Men jeg har hele tiden lurt på hvordan slåsse "systeme" er. Er d som i alle andre spill? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 spilt tidligere bioware spill duztey? om du har, så er det noe ala det samme systemet, bare litt finpussa på sånn at alle de lightsaber kampene skal se ut som de gjør i filmene er det bare meg, eller har det vanlige smiletegnet fått fetere øyer? hmm Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har desverre aldri spilt spill fra bioware. :-? Ja, de ser ut som smilien har fått nye øyne. Faktisk. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC er så sinnsykt genialt! det eier alt fra zelda til gta. Skjønner ikke hvordan det er mulig. Har spilt det i over 10 timer nå, og det blir bare bedre og bedre. Alle må kjøpe dette! ALLE! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 det er vel liten tvil om at det er xbox som går den sterkeste høsten i møte, men ps2 har et trumph kort med gt4.. og mario kart blir å morsomt.. er ikke xbox fan boy, har alle konsollene, men ps2`en er ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå