Bikemech Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Skal til Lofoten til sommeren og har i den forbindelse lyst til å ta med Nikon-speilrefleksen, da med et vidvinkelobj. 10-24 mm. Ettersom det blir stor oppakning er jeg litt bekymret for å bruke den myke kamerabagen, i tillegg til at denne blir noe stor. Stativ er festet på siden av sekken, og hadde egentlig bare tenkt å ta med kamera med ekstra batteri og en haug med minnekort, og det er her spørsmålet mitt kommer inn: Finnes det noen gode, helst formstøpte, hardcase, kamerabagger der ute? På den måten kan jeg legge kameraet i sekken uten å være altfor bekymret for om sekken lander noe feil når jeg setter den fra meg! På forhånd takk for alle henvendelser! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Tror det blir vanskelig å finne,men hva med feks en Lowepro Toploader Pro eller lignende. Lenke til kommentar
Refraction Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sjekk ut Peli case, B&W og lignende. Finner noen her hos Fotovideo. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 HVa med Boblbee? Så vidt jeg har skjønt skal denne tåle at du detter på ryggen fra 3-4 meter? http://www.japanphoto.no/product/kampanje/nyheter/fotovesker/boblbee-procam-500-s/ Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Hmmm... tenkte i utgangspunktet noe litt mer slimfit, men ser ut som om dette ikke er å oppdrive... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå