Duqe Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Dette vises opp når jeg klikker på speedometeret til www.itavisen.no Beklager, din browser akspterte ikke en cookie som er nødvendig for å utføre denne testen. For å kjøre speedometeret må du skru på støtte for dette. Denne begrensningen er lagt inn for å sikre at alle får korrekte resultater på testen, ved at vår server klarer å ta unna trafikken. Hvilkene instillinger må jeg ha for at sida skal funke Lenke til kommentar
maedox Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du må stille inn browseren til å akseptere cookies fra itavisen.no. Hvis du har Internet Explorer går du inn på Tools -> Internet Options -> Privacy -> Web sites - Edit. Skriv inn itavisen.no og velg allow. Hvis du har Opera går du på File -> Preferences -> Privacy -> Edit server fileters - New. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det kan være at du har satt instillingen for sikkerhet et "hakk" for høyt også. (egenskaper for internett). For hvert hakk du går ned blir maskinen mindre kritisk til hva den tillater at du laster ned. Bedre å holde den høyt og gjøre som forklart av forrige svarer. Husk også å skrive inn ALLE du vil ha kontakt med som bruker denne identifikasjonsformen ! Feks. nettbank og nettbutikker. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Du må stille inn browseren til å akseptere cookies fra itavisen.no. Hvis du har Internet Explorer går du inn på Tools -> Internet Options -> Privacy -> Web sites - Edit. Skriv inn itavisen.no og velg allow. Hvis du har Opera går du på File -> Preferences -> Privacy -> Edit server fileters - New. Itavisen.no står nå som always allow, har oxo prøvd low og high settings, men allikevel får jeg samme feilmlden. Det merkelige er at etter jeg installerte xp på nytt så har jeg problemer med sida. Min versjon av internet explorer er 6.026, hjelper det hvis jeg oppdaterer den? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Nei, det hjelper ikke å oppdatere IE. Dette har ingen ting med IE versjon å gjøre. Du må inn på egenskaper for internett slik som det beskrives ovenfor her.......... Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 merkelige greier dette altså, har prøvd alt som er tipset hittil, men det funker ikke. Men i internet options->advanced så er det en god del ting man kan trykke på som jeg ikke har peil hva alt er. Noen som har noen brae tips på dette feltet? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei Duge. Standard inst. har funka fint for meg. For å være sikker på at du har fått med deg alle kryssa i std. oppsettet kan du godt trykke "bruk standard", eller hva det heter i Eng.utgave. Det er antagelig ikke her feilen ligger. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Hei Duge.Standard inst. har funka fint for meg. For å være sikker på at du har fått med deg alle kryssa i std. oppsettet kan du godt trykke "bruk standard", eller hva det heter i Eng.utgave. Det er antagelig ikke her feilen ligger. Speedometer testen hos www.itavisen.no funker greit hos deg? Har funka før hos meg, men jeg vet ikke hva som er gærnt, prøvd default men hjalp ikke. Bruker norton antivirus 2003 pro, men avinstallerte programmet for å sjekke allikevel oppstår feilen. Har nu sent mail til itavisen.no håper at de vet hva feilen er. :-? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg hadde også den feilmeldinga på itavisens speedometer og søkte om hjelp her på forumet...Fikk mange svar men dessverre uten at det hjalp meg noe... Du kan jo søke om tidligere tråder her på foumet og itavisen så finner du nok mange svar.Plutselig en dag så var itavisens speedometer tilgjengelig igjen uten at jeg hadde gjort noe som helst...Skjønn det som skjønne kan Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det ringer noen bjeller nå - jeg har vært borti dette en gang for lenge siden sjøl ! Er for seint - husker ikke.... Trur det var en gang jeg hadde sikkerheten for høyt i egenskaper for internett. Begge mine står på middels. Det funker fint her da. Hvor står dine ? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 security og privacy som nå som default, har oxo prøvd stilt høyt og lavt, men funker ikke. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Da strekker nok ikke jeg lenger. Håper då får svar fra IT-avisen snart`! Hvis du vil sjekke hastigheten, kan dette gjøres på :http://bandwidthplace.com Jeg får alltid noe lavere tall der enn hos IT-avisen. Har Bravo fra NGT. idag fikk jeg mail fra dem om at de hadde fiksa på linja mi. Nå gjør den 1Gig og laster ned i over 100 ! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du kan også bruke denne testen fra kvalito..Får nesten akkurat det samme på den so på itavisens speedometer.. www.kvalito.no/ Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 aha nu funker det, måtte visst installer java. http://www.java.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå