Gå til innhold

trenger et svar her...

Anbefalte innlegg

hei!

jeg lurer på hvor mange mellinger SonyEricsson T65 har plass til.

jeg mistet min mobil nettopp og må få meg ny, men har ikke rå til å kjøpe en dyr en..

det eneste jeg forlanger av mobilen er at den har plass til mange meldinger.

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett tips: Tenk litt på hva du skriver i emnefeltet.

Emnet på denne "tråden" var ikke så veldig beskrivende.

Du kunne kanskje skrivd noe sånn som hjelp ang. Ericsson t65?!?

Har desverre ikke noe svar på spørsmålet dit. :(

Lenke til kommentar

Jeg hadde en T65 inntil for en ukes tid tilbake. Tror 50 meldinger er maks, jeg måtte i alle fall slette meldingene inn i mellom, og jeg er ikke akkurat en intensiv bruker av SMS...

Bortsett fra det så er telefonen noe søppel. Kan ikke komme på en grunn i verden til å betale for den. Knappene er små og særdeles fiklete, min telefon kunne plutselig henge i flere dager, den er treg. Lydkvaliteten er heller ikke noe å skryte av. Det eneste noenlunde OK med den er størrelse, den passet i lomma. Jeg garanterer at du finner bedre alternativ til samme prisen.

swanky

Lenke til kommentar
Og P800 har plass til 1000...

Seriøst? Er antall meldinger begrenset? Det er vel mulig å bruke minnekort? (dvs "ubegrenset" antall)

Nei, det er ikke begrenset, det var bare en litt spydig motkommentar til |FeNiX| sin kommentar om at 7250i har plass til 170.

Lenke til kommentar
Ett tips: Tenk litt på hva du skriver i emnefeltet.

Emnet på denne "tråden" var ikke så veldig beskrivende.

Du kunne kanskje skrivd noe sånn som hjelp ang. Ericsson t65?!?

Har desverre ikke noe svar på spørsmålet dit. :(

Ett tips: Ikke bruk flere utroptegn og spørsmåltegn etterhverandre:) Og det er ikke nødvendig og svare når man ikke har svar (bruk pm).

Når det gjelder T65 kan jeg si at da jeg hadde den i en uke fikk jeg plass til ca. 40 før jeg måtte slette. Andre jeg har snakt med har ikke hatt mer plass en 30, men den telefonen var det mange andre problem på også, så jeg vil tro det er normalt med 40-50 meldinger. Skulle holde for de fleste med andre ord - forstår ikke hva man skal med mer.

Som noen andre nevnte, er du sikker på du vil ha T65? Den er ikke spesielt rask på sms, og er ganske tung og stor i tillegg. Du får andre telefoner som er billige og mye bedre.

Lenke til kommentar
Med glede!

Vant den, enkelt og greit... I en PCpro (som ikke er pro i det hele tatt)konk. Var to spørsmål om P800, enkle spørsmål, en mail, og poff så var den i posten etter en Norlandtur. Skulle skjedd flere ganger det der 8)

Hehe, daså. Jeg vant 5000 kroner dagen etter jeg hadde kjøpt T610'en min jeg :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...