Softis^ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 hei! jeg lurer på hvor mange mellinger SonyEricsson T65 har plass til. jeg mistet min mobil nettopp og må få meg ny, men har ikke rå til å kjøpe en dyr en.. det eneste jeg forlanger av mobilen er at den har plass til mange meldinger. takker for svar Lenke til kommentar
3650 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ett tips: Tenk litt på hva du skriver i emnefeltet. Emnet på denne "tråden" var ikke så veldig beskrivende. Du kunne kanskje skrivd noe sånn som hjelp ang. Ericsson t65?!? Har desverre ikke noe svar på spørsmålet dit. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Tror det er snakk om 50, men er ikke sikker, så du bør sjekke det. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Nokia 7250i har plass til 170 meldinger :smile: ...Men den er vel litt dyr Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Nokia 7250i har plass til 170 meldinger :smile: ...Men den er vel litt dyr Og P800 har plass til 1000... Men Softis^: Sikker på at du vil ha T65, har du prøvd den? Er ikke den meeeget treg på spesielt SMS? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Og P800 har plass til 1000... Seriøst? Er antall meldinger begrenset? Det er vel mulig å bruke minnekort? (dvs "ubegrenset" antall) Lenke til kommentar
swanky Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg hadde en T65 inntil for en ukes tid tilbake. Tror 50 meldinger er maks, jeg måtte i alle fall slette meldingene inn i mellom, og jeg er ikke akkurat en intensiv bruker av SMS... Bortsett fra det så er telefonen noe søppel. Kan ikke komme på en grunn i verden til å betale for den. Knappene er små og særdeles fiklete, min telefon kunne plutselig henge i flere dager, den er treg. Lydkvaliteten er heller ikke noe å skryte av. Det eneste noenlunde OK med den er størrelse, den passet i lomma. Jeg garanterer at du finner bedre alternativ til samme prisen. swanky Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Og P800 har plass til 1000... Seriøst? Er antall meldinger begrenset? Det er vel mulig å bruke minnekort? (dvs "ubegrenset" antall) Nei, det er ikke begrenset, det var bare en litt spydig motkommentar til |FeNiX| sin kommentar om at 7250i har plass til 170. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ett tips: Tenk litt på hva du skriver i emnefeltet. Emnet på denne "tråden" var ikke så veldig beskrivende. Du kunne kanskje skrivd noe sånn som hjelp ang. Ericsson t65?!? Har desverre ikke noe svar på spørsmålet dit. Ett tips: Ikke bruk flere utroptegn og spørsmåltegn etterhverandre:) Og det er ikke nødvendig og svare når man ikke har svar (bruk pm). Når det gjelder T65 kan jeg si at da jeg hadde den i en uke fikk jeg plass til ca. 40 før jeg måtte slette. Andre jeg har snakt med har ikke hatt mer plass en 30, men den telefonen var det mange andre problem på også, så jeg vil tro det er normalt med 40-50 meldinger. Skulle holde for de fleste med andre ord - forstår ikke hva man skal med mer. Som noen andre nevnte, er du sikker på du vil ha T65? Den er ikke spesielt rask på sms, og er ganske tung og stor i tillegg. Du får andre telefoner som er billige og mye bedre. Lenke til kommentar
Softis^ Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 hmm..har vore i tvil når d jelle mobilen, nå e eg ennå mer si dåkk seie an e så dårli kass mobil eg sga kjøpa då? så isje e så extremt dyr å me plass t litt mellinga? Lenke til kommentar
Haldes Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 dette er kjekt når det gjelder p800. har vel en 600-700 meldinger lagret for tiden Lenke til kommentar
Softis^ Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 hmm..hørrtes digg ut ja! men sant..kor dyr va den...? har litt problem me penger akkuratt nå..sga kjøpa meg wakeboard åg ser du :-? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 P800 får du lett for en fin pris som 5900 Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 omtrent det samme som wakeboard koster men t610 er jo et bedre alternativ hvis du ikke vil betale 6000kr for en mobil :wink: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Enig, kunne selv ALDRI tenkt meg å betale 6000 for en mobiltelefon... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Enig, kunne selv ALDRI tenkt meg å betale 6000 for en mobiltelefon... Kan du forklare signaturen din i så tilfelle? hehe Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Med glede! Vant den, enkelt og greit... I en PCpro (som ikke er pro i det hele tatt)konk. Var to spørsmål om P800, enkle spørsmål, en mail, og poff så var den i posten etter en Norlandtur. Skulle skjedd flere ganger det der 8) Lenke til kommentar
Softis^ Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 heldigge du ja! kan vinna ein t meg åg? ;P nei off..slide litt nå..har isje peiling på kass mobil eg sga ha. någen dåkk kan anbefala onna 2000kr? vil isje ha et slagvåpen i lommen..heh.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Med glede! Vant den, enkelt og greit... I en PCpro (som ikke er pro i det hele tatt)konk. Var to spørsmål om P800, enkle spørsmål, en mail, og poff så var den i posten etter en Norlandtur. Skulle skjedd flere ganger det der 8) Hehe, daså. Jeg vant 5000 kroner dagen etter jeg hadde kjøpt T610'en min jeg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå