Gå til innhold

Kickstarter takker Double Fine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig digger jeg dette opplegget. :) Neste mnd når jeg forhåpentligvis har noen ekstra kr, skal jeg spytte inn litt i diverse projekter jeg finner interessant. :)

Blir veldig morro å se hvordan dette utvikler seg og hvordan spill-industrien står enn om kanskje 3 år feks. :wee:

Lenke til kommentar

Skal innrømme at jeg ikke hadde hørt om Kickstarter før Double Fine selv, men jeg spyttet penger inn i både det og Wasteland 2. Liker at det er en modell hvor utviklerene slipper å ofre mye for å få nok penger til å lage et spill, for å få støtte fra utgivere og slikt. Dette kommer direkte fra fansen, og jeg vet at i InXile's tilfelle med Wasteland har de direkte samtaler med tilhengerene gjennom et eget forum.

Lenke til kommentar

Vel, forsåvidt så betaler du jo også for en kopi av spillet, og gjerne et par ekstra greier. Man får med andre ord alltid det man betaler for. Om spillet ikke blir laget, om målet ikke blir nådd, så får du pengene tilbake igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Savner du taktiske skytespill ala gamle Rainbow Six og Swat 4, støtt dette prosjektet:

Prosjektet fikk en litt treig start grunnet dårlige formuleringer, men har blomstret i det siste. 3 dager igjen og 62% på vei. Jeg vil veldig gjerne spille dette spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...