Gry Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har en HD som har tatt kvelden. Den var delt i 2 partisjoner - en data og en system. Jeg har prøvd å installere XP på nytt og den prøver da å formatere - uten å lykkes. Ved å starte opp maskinen på en boot diskett får jeg tilgang til data-partisjonen og kan se alle filene mine. Men - frustrerende nok - så vil maskinen ikke kopiere disse filene ut på diskett. Feilmeldingen sier at det har oppstått en generell feil. Jeg har også prøvd å koble HD som slave, men da nekter masterdisken å starte. Noen forslag til hvordan jeg kan få tak i dataene mine? Hilsen Gry Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei.. Kopieringen til A: feiler sikkert fordi det er en feil på HD'en. Prøv å gå inn på hjemmesiden til de som har laget HD'en og last ned et test program som finner ut hva feilen kan være. I det test programmet pleier det å gå ann å lav formatere disken(jeg måtte gjøre det med en western digital disk som kræsja). Prøv først HD'en i en annen pc(hvis du har mulighet til det), og se om du får kopiert over no data.. Lykke til..... Lenke til kommentar
Gry Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Takk for tipset! Hilsen Gry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå