TheXboxFreek Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Kjøpte en bukse for 3 dager siden til 1800kr. Buksen har revnet ved bukseknappen. Jeg har ikke kvitteringen. Kan jeg gå og få en ny bukse ved at jeg leverer inn den andre uten noen store problemer? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Du må vel per. def. ha kvittering, men hvis du har kontoutskrift eller de husker deg på butikken så er det som oftest greit. Tok den ansatte derimot å advarte deg om at buksa så for trang ut da du kjøpte den (men du insisterte på å kjøpe den allikevel) har du et problem, da er det vel egentlig brukerfeil og ikke produksjonsfeil. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Selger sa at den satt perfekt, og ikke at den ikke så for trang ut, noe den i utgangspunktet ikke var. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvis du betalte med kort så ta med bankutskrift slik at du kan sannsynliggjøre kjøpet. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Alt gikk greit. Buksen ble levert, og ny knapp ble påsydd uten kostnad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå