Gå til innhold

Feedback på nettside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bakgrunnen fader for sakte inn, mtp hvor fort brukere navigerer på nettet, oppleves det som "tregt". Grå linker på litt gjennomsiktig svart var mer anstrengende enn estetisk, kunne også valgt å fjerne underlinen, samt hoverover fargen til noe mer synliggjørende (siden det er funksjonen av hover greia). På about me sia, bursdagsdatoen din er en link, hm? Den grønne bakgrunnen du hadde på assignment sia passa utrolig bra til fargene ellers, hadde kanskje gått for den gjennom hele, så får du et mer sammenhengende tema?

Ellers så likte jeg sia, ikke for mye tull og stappa med info som mange andre sier er. Bra jobba =)

Lenke til kommentar

Bakgrunnen fader for sakte inn, mtp hvor fort brukere navigerer på nettet, oppleves det som "tregt". Grå linker på litt gjennomsiktig svart var mer anstrengende enn estetisk, kunne også valgt å fjerne underlinen, samt hoverover fargen til noe mer synliggjørende (siden det er funksjonen av hover greia). På about me sia, bursdagsdatoen din er en link, hm? Den grønne bakgrunnen du hadde på assignment sia passa utrolig bra til fargene ellers, hadde kanskje gått for den gjennom hele, så får du et mer sammenhengende tema?

Ellers så likte jeg sia, ikke for mye tull og stappa med info som mange andre sier er. Bra jobba =)

Strålende feedback! Jeg skal se hva jeg får til! :)

Lenke til kommentar

Synes rammen på boksene var litt store, og likte ikke helt designet på navigasjonsboksen til venstre (altså, fargene, hoveren etc). Vanskelig å påpeke hvordan jeg ville gjort det, men er ikke fan av mørk grå, eller grå i det hele tatt, for den saks skyld.

Jeg skal flytte over oppdateringen min. Om du kunne gitt meg feedback på min nye meny, så hadde det vært flotters!

Lenke til kommentar

Mye bedre nå! Til menyen: Savner en hover effekt, slik at man ser at man holder over linkene. Trenger ikke noe stort og flashy, bare en understrek, noe tegn på siden av teksten eller svak fargeendring. Angående kantene synes jeg det gir en litt cartoonish feel på menyen, som kanskje ikke passer så bra med bakgrunnen(e). Det samme gjelder for kanten på boksen i midten. Du kan feks prøve å endre tykkelsen til 1px, evt gjøre den litt gjennomsiktig, da helt sorte, tynne kanter ikke ser allverdens ut.

Vil også påpeke at det er en hvit stripe nederst på CV siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...