Gulliksen Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Sett på flere web-shoper nå men finner det ikke noen steder. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Sett på flere web-shoper nå men finner det ikke noen steder. Noen som kan hjelpe ? Det kommer ikke i salg før i november engang. Innen den tid kan du prøve å se litt på det nye Canon 300D. Lenke til kommentar
s-ki Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! Hvor du kan få kjøpt kameraet vet jeg ikke, men forhør deg hos en som forhandler Sony kameraer. Kameraet kom foresten godt ut i test og hvis du går inn på denne siden kan du lese hva eiere av dette kameraet mener om det! http://www.dpreview.com/reviews/read_opini...dkey=sony_dscp8 Alt går jo så fort i disse tider, kanskje det ikke lengere er å få, det kom jo tross alt i salg i mars/april. mvh s-ki Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sett på flere web-shoper nå men finner det ikke noen steder. Noen som kan hjelpe ? Det kommer ikke i salg før i november engang. Innen den tid kan du prøve å se litt på det nye Canon 300D. At dette ikke kommer i salg før i November er helt feil da det har hvert i butikkene en god stund allrede, både expert, lefdal og elkjøp selger dette kameraet. PS: For en som er ute etter Sony P8 så er vel ikke Canon 300D hverken i størrelsen klassen eller pris klassen som han er på jakt etter et kamera i. Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sett på flere web-shoper nå men finner det ikke noen steder. Noen som kan hjelpe ? Det kommer ikke i salg før i november engang. Innen den tid kan du prøve å se litt på det nye Canon 300D. At dette ikke kommer i salg før i November er helt feil da det har hvert i butikkene en god stund allrede, både expert, lefdal og elkjøp selger dette kameraet. PS: For en som er ute etter Sony P8 så er vel ikke Canon 300D hverken i størrelsen klassen eller pris klassen som han er på jakt etter et kamera i. Jeg legger meg herved i støvet og beklager så mye. Det ble litt sent i går kveld og jeg kimsa litt og trodde det var Sony Cyber-shot DSC-F828 du spurte etter. Så bare det 8-tallet og forhastet meg en smule Sorry :oops: Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Ok. Jeg så i prisguiden til akamera, der hadde de dette kameraet. De sa at ihandel hadde det til 2500, men det stod ikke på listene dems.. Hmm ... Jeg bor i larvik så hvor er nermeste sted jeg kan få kjøpt det? ( handler ikke på elkjøp.. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det er fordi det er dykkerhuset til P8 som kommer opp der og koster 2500, kamraet ligger på rundt 4000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå