Gå til innhold

Aprilfest 2012 - tomsi42 - Kilroy was here

Anbefalte innlegg

Mye etterlatenskaper du finner ja....har du den 45mm'n den er bra.

Det er mye skrot i rundt omkring hvis en først begynner å lete :) Klart jeg har beholdt 45mm-en; det er et av de bedre objektivene jeg har.

1349 ble flott i S&H med mye kontrast!

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint bilde dette Tomsi! :)

Har tatt en del landskapsbilder i det siste og må innrømme at slike bilder blir litt "kjedelige". Blir liksom ikke noe å feste blikket på. Men jeg har desverre ikke tid til de store utfluktene, hehe.

Blir nok noe annet når jeg kommer hjem igjen :)

Sikter da sef. til aprilfest tråden min.

By the way:

Jeg synes de fleste bildene du tar er flotte. Noen er sef. bedre enn andre slik det alltid er, men jamt over ser det bra ut :)

Lenke til kommentar

Fint bilde dette Tomsi! :)

Takk.

Har tatt en del landskapsbilder i det siste og må innrømme at slike bilder blir litt "kjedelige". Blir liksom ikke noe å feste blikket på. Men jeg har desverre ikke tid til de store utfluktene, hehe.

Blir nok noe annet når jeg kommer hjem igjen :)

Sikter da sef. til aprilfest tråden min.

Landskap er vanskelig - sliter med det selv også; men synes du har kommet bra fra det.

By the way:

Jeg synes de fleste bildene du tar er flotte. Noen er sef. bedre enn andre slik det alltid er, men jamt over ser det bra ut :)

Takk igjen . Det blir jo slik når man er ute og tar bilder så og si hver dag; da må det bli en viss variasjon. Synes også at det er litt av moroa - det å måtte ta et bilde som er noe som er å vise frem.

Lenke til kommentar

Morsom den der....ser nesten ut som to lysende øyne og en stor nese...den har også en naturlig fin fargekombinasjon.

Takk - ser det nå når du sier det. Jeg hekta meg mer opp i den rustne nedre delen av døra :)

Varierte og fine bilder, helt etter tema. Liker spesielt 19 (croppe/klone litt nede for å få vekk kant/asfalt - enda bedre symmetri?), 21 (de gjentatte blåfargene) og 22.

Takk for kommentarene - en liten crop på 19 kan være verdt en vurdering (JEg beholdt den for å vise at vi er ei en bakke; men det er vel neppe relevant :))

Lenke til kommentar

24. Kroken på døra?

7110681625_eb88371c6b.jpg

E-P1 + Panasonic 14-45mm @ 1/40s; f/8; 43mm; ISO 200

Eller var det kroken på veggen?

Da blir det stille herfra i en ukes tid, da jeg skal på tur til Tyskland for å sjekke om Vinmonopolet vet hva de snakker om* :)

*) De påstår at 2011 har et potensiale for å bli et særdeles godt år for hvitvin** fra Mosel og Rhindalen.

**) Det blir rom for ølsmaking også - skal besøke Krombacher bryggeriet på denne turen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...