Gå til innhold

Aprilfest 2012 - tomsi42 - Kilroy was here

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6. Etterlatt I

7050819415_b142ec5f4e.jpg

GH2 + 14-45mm @ 1/2000s, f/8, ISO 160, 45mm

Det er jo fint at hundeierene bruker hundepose, men de bør jo ta den med hjem og la den ligge igjen ute i naturen?

Her har jeg lekt meg med split-toning.

Endret av tomsi42
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker begge versjonene av stolen, men synes du valgte rett. Möbelbilen i bakgrunnen er bare perfekt.

Folk som bruker hundepose og lar den bli igjen i naturen har jeg irritert meg på mange ganger. Da er det egentlig nesten bedre om de ikke gjör noe i det hele tatt, for i posen tar det sikkert mye lenger tid för det er borte. Jeg misstenker at de bruker pose når noen ser på, og kaster den så fort de er alene...

Lenke til kommentar

Liker begge versjonene av stolen, men synes du valgte rett. Möbelbilen i bakgrunnen er bare perfekt.

Folk som bruker hundepose og lar den bli igjen i naturen har jeg irritert meg på mange ganger. Da er det egentlig nesten bedre om de ikke gjör noe i det hele tatt, for i posen tar det sikkert mye lenger tid för det er borte. Jeg misstenker at de bruker pose når noen ser på, og kaster den så fort de er alene...

Takk for kommentarer - jeg deler din mistanske sleipe hunde-eiere.

"påskestemning" var flott ass. Flott farger å komp.

Takk

Lenke til kommentar

Likte veldig godt bilde 5 (Timber) !

I utgangspunktet et ganske "vanlig" bilde men jeg synes den flotte skarpheten og den relativt lave dybdeskarpheten er herlig og drar opp motivet betraktelig.

Jeg er VELDIG svak for bilder med liten dybdskarphet! :)

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer - det er mulig med smal DOF på µ-4/3 formatet også; men ikke like utpreget som FF :)

I går tok jeg meg en pause. I dag våknet jeg til snøvær, og kom meg ikke ut før på kvelden da det ble litt opphold - i påsken har den lokale bonden væt ute med saga ...

9. Motorsag-massakre

7061814459_a2513fe6c3.jpg

E-P1 + ME 45mm f/2.8 @ 1/500s; f/4; ISO 400

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pen fangst det der.... :yes:

Det har blitt mer luftig i området, og de bør vel ha fyringsved for et par vintre der :)

Fine farger og teksturer. Jeg liker at det ser ut som at stokkene skal begynne å rulle nedover. :)

Takk - de ligger heldigvis fortsatt på samme sted. Tror jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...