Deluze Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei! Jeg har flyttet litt på meg innenfor Bergen og tenkte å finne en ny fastlege som er litt nærmere der jeg bor nå (like ved Danmarksplass). Er det noen der ute som har noen erfaringer med fastleger som er erfarne med psykiske lidelser (depresjon av varierende grad samt angst)? Den siste legen jeg hadde virket veldig uerfaren på det området. -Deluze Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor prøver du ikke psykolog heller? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Det blir sikkert litt til det i tillegg, men jeg synes det er greit med en fastlege som skjønner hva ting dreier seg om også. -Deluze Lenke til kommentar
lvks Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 jeg vet ikke om noen på danmarksplass, men om du er villig til å flytte litt på deg så er Dr. Bredesen ved Sandviksboden legepraksis både veldig flink, seriøs og ikke minst utrolig forståelsesfull Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Sandviken er jo bare en drøy tusletur unna, så det er absolutt en mulighet. Takk for forslaget! -Deluze Lenke til kommentar
warneck Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nå vet jeg ikke om du studerer, men vil tro at du kan benytte deg av legene på høyden. Med tanke på at de har et ungt studentmiljø som hovedklientell vil jeg mene at de har bred erfaring med sosial angst, depresjon, insomnia ++. De holder da til midt i sentrum. Om Sandviken er bare en tusletur unna ville jeg prøvd det først :-) Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Et godt poeng, Warneck. Jeg ser at nevnte lege i Sandviken ikke har ledig kapasitet, så da skal jeg vurdere Høyden. Og med det setter jeg tråden som løst. Takk for innspill! -Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå