Gå til innhold

BK: I skogkanten

TMB

Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp fått meg speilrefleks og driver fremdeles og eksperimenterer med de forskjellige innstillingene osv. Var en tur i skogen her tidligere i uka og tok dette bildet, fikset litt på det i Photoshop og ble ganske fornøyd egentlig.

Sånn sett bort ifra at himmelen obviously er alt for overeksponert (var ikke klar over hvordan man unngikk det da), hva synes dere? :)

post-106660-0-97929600-1333052689_thumb.jpg

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult bilde!

Kanskje det kunne vært mer fokusert og mørkere oppe i midten/venstre. Hadde vært utrolig kult om man hadde fått den HDR feelingen med et sånt bilde, vis du skjønner?

Ellers et kult bilde! :)

Lenke til kommentar

Her synes jeg du har fått et fint bilde ut av en "vanlig" skog :)

Men.... (det er alltid et men vetu.. hehe)

Synes det sterke lyset spesielt oppe til venstre virker påtrengende og forstyrrende. Dessuten så synes jeg bildet kunne fortjent LITT mer oppskarping.

Øynene mine virrer litt rundt for å prøve og feste seg til noe, men blikket flakker mellom trebroen og den hvite himmelen mellom trærne. :)

Lenke til kommentar

Kult bilde!

Kanskje det kunne vært mer fokusert og mørkere oppe i midten/venstre. Hadde vært utrolig kult om man hadde fått den HDR feelingen med et sånt bilde, vis du skjønner?

Ellers et kult bilde! :)

Ja, kanskje det. Tenkte på å fokusere i midten nede jeg :p Hadde jeg visst hva HDR var den dagen jeg tok det bildet der så hadde jeg kanskje prøvd meg på det.. :)

Her synes jeg du har fått et fint bilde ut av en "vanlig" skog :)

Men.... (det er alltid et men vetu.. hehe)

Synes det sterke lyset spesielt oppe til venstre virker påtrengende og forstyrrende. Dessuten så synes jeg bildet kunne fortjent LITT mer oppskarping.

Øynene mine virrer litt rundt for å prøve og feste seg til noe, men blikket flakker mellom trebroen og den hvite himmelen mellom trærne. :)

Takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar

Prøv å sett deg på huk neste gang. Setter meg ofte på huk når jeg tar bilder, da får du et bilde fra en litt annen vinkel. Gjør ofte underverker med bildene. Et godt tips generelt, er å ta bilder fra vinkler vi vanligvis ikke ser ting fra (for å gjøre dem litt mer unike)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...