Nektard Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Socket 1155, altså for eksempel cpu av type: 2500k, 2600k 2700k, eventuelt ivy bridge, som kommer snart. Her er et eksempel på en sånn tråd: http://www.diskusjon...owtopic=1425818 Håper dette hjelper deg. Ja takk..så ut som det han i første poste(eller andre) jom så bra ut..men er veldig lite villig til å sette sammen pc'n selv:P Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Styre med SLI? Les denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1351386&view=findpost&p=18475107 Og så kan du ta en rask titt innom førsteposten i tråden. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 SLI er tuklete å få til å fungere optimalt fra spill til spill. Det er absolutt fantastisk når alt funker men ikke regn med at du bare kan dobbeltklikke og begynne og spille. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 SLI er tuklete å få til å fungere optimalt fra spill til spill. Det er absolutt fantastisk når alt funker men ikke regn med at du bare kan dobbeltklikke og begynne og spille. Jaha hvordan da? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 SLI er tuklete å få til å fungere optimalt fra spill til spill. Det er absolutt fantastisk når alt funker men ikke regn med at du bare kan dobbeltklikke og begynne og spille. Jaha hvordan da? Les posten jeg linket til, så skjønner du litt mer. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Det jeg fikk med meg var "microstutter" og noen spill ikke støttet sli? Jeg leste også at det kan få 60fps til å se ut som 30fps..SLI virker jo bare ubrukelig da. Hvis et av kortene i SLI upsetet hadde klart 40fps...? Endret 31. mars 2012 av Nektard Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 SLI er helt overlegent i enkelte spill mens i andre så må du disable det ene kortet for å få ting til å funke. Det er en generelt tuklete løsning, men har man interesse for data så er det sikkert artig. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 tror jeg dropper hele SLI greia:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå