Daehli Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei En gang innemellom får jeg og en del andre opp spam på skjermen fra Messenger. Det står øverst(tittel) "Tjeneste Messenger" Og i vinduet står det reklame av forskjellige slag for det meste for å lure personer til å kjøpe noen produkter. Dette kommer ikke av at jeg har lastet ned programmer fra div "ødeleggende" sider. Men kommer fra MS sitt prog MSN, så vidt jeg vet. :x Det er ikke så veldig gøy å få dette opp på skjermen mens jeg bruker PCen, så er det noen som har samme prob. eller vet hvordan man kan forhindre det. Ad-aware klarer ikke å finne noe heller. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 hehe. søk litt du, så finner du utav det Sett det her en annen plass.. Du kan også ta det vekk i windows, det kommer altså med windows.. ånei, jeg leste det i pcworld faktisk jaja, deaktiver det en plass i windows (jeg vet ikke hvor siden jeg ikke bruker windows).. Men det går kanskje med "net stop messenger" i cmd, men hva vet nå jeg Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 1. Start - Control Panel - Performance and Maintenance - Administrative Tools. 2. Dobbel klikk på "Services". 3. I Service panelet velger du Messenger som vist på bildet. 4. Høyre klikk og velg stopp, for å avslutte Messenger. 5. Høyre klikk og velg "Properties". (Evt. bare dobbel klikk) 6. I "Startup type" menyen velger man Disabled, som vist på bildet. 7. Klikk OK. ( http://www.itpro.no/sections.php?op=viewar...ticle&artid=172 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå