blinc Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Opplever flere at spillet bare stopper når det loades inn før løp? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ser at dette er en relativt gammel tråd, men drar den opp da jeg har samme problem. Har nettop begynt å spille NFSW og har lagt merke til en del bugs selv om spillet er 2 år gammelt. Den verste er den som trådstarter nevner, gitt at han mener det samme som meg. Mitt problem er at ofte når jeg loader et løp (det skjer kun da) så blir den aldri ferdig. Ofte kan jeg trykke på piltasten og høre bilen min kjøre rundt i 'Free Roam'. Jeg er da nødt til å Alt-F4 og starte opp på nytt. Veldig irriterende! Andre bugs; har fått DNS (did not finish) i løp jeg har fullført, skjer stort sett i drag race. Noen ganger minimerer spillet seg, noe som er fatalt om jeg er midt i et løp. Problemet er ikke at jeg kommer nær windows-knappen. Noen som sliter med det samme og/eller vet hvordan man kan løse det? Har også et spørsmål ang. motordeler. Om jeg setter den inn i en bil, kan jeg da ta den ut og over i en ny bil da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå