The Norwegian Drone Pilot Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Men hvordan kan du mene dette som jeg sier om nettleserene i iOS er lettere i iOS over Android f.eks?Om du mener at iOS gjør det lettere der, så vil jeg jo ha gode forklaring på hvorfor. Hvis ikke så står mine argumenter / beviser. Pass på at du ikke setter deg helt fast i din egen virkelighet. For å hjelpe deg så skal jeg prøve å skrive med store bokstaver: JEG MENER IKKE AT DU, ELLER FYREN I VIDEOEN, TAR FEIL PÅ NOEN AV PUNKTENE PRESENTERT I VIDEOEN...trenger jeg utropstegn også? Pass på at du ikke kommer med flere unskyldninger. Om du mener iOS gjør det bedre med dette med nettleserene i iOS, så vil jeg ha gode grunner på hvorfor. Hvis ikke så har jeg jo et poeng i min tråd på at ting faktisk er lettere og mere brukervennlig i Android. Er ikke så vanskelig dette vettu . Ingen unnskylninger mdet er min erfaring. Dessuten er android mye mer laggy. Testet flere toppmodeller og menyene hakker. Feks samsung s2, sensation. Heldigvis har det blirr bedre med sony s og htc one. Driter langt i hva du mener om at jeg svarer. Jeg kommer med min erfaring og mye av videoen var bullshit argumenter. Er ye jeg ikke liker med android. Feks man må tilpasse telefonen for å få den som man vil. På iphonen kan man ikke endre noe og det gjør den mye mer stabil. Smatidig er app utvslget bedre og bedre kvalitet på appsene Din erfaring med Android kan være så. Men for en som har en vellfungerende Android og iOS telefon som viser hvordan ting fungerer i realiteten er noe dere MÅ kunne motbevise om dere ikke er enig i det han sier. Endret 29. mars 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du kan ikke være seriøs! Var det fordi jeg glemte utropstegnet at du ikke fikk det med deg? 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Videoen viser realiteten og ikke noe annet. Nei. Videoen viser en person som liker Android bedre enn iOS, og som viser dette ved å gi oss eksempler på hva han mener er bedre. 4 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Er dette en sånn "du kan ikke motbevise det jeg kommer med, derfor kan du holde deg unna"-tråd? Uansett, jeg skal ikke benekte på at måten de gitte tingene framstilles på, virker Android enklere å bruke. Men så kommer vi til behov, vaner og så videre. Det er ikke sikkert alle ønsker å ha mange skjermer med få eller ingen ting på (widgets, apps, mapper o.l.). Noen syntes sikkert dette er himmelen, andre igjen vil muligens finne dette irriterende/unødvendig. Hvis du har lyst til å konfigurere utseendet på hjem-skjermen din, ja, da bør du muligens velge Android. Hvis du ikke bryr det, ja, da har du et litt større utvalg av telefoner å gå etter. Edit: Leif Endret 29. mars 2012 av sebbur 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Du kan ikke være seriøs! Var det fordi jeg glemte utropstegnet at du ikke fikk det med deg? Kan ikke du bare være mere seriøs og innse det at ting blir vist frem på en enkel og rask måte at ting faktisk fungerer bedre på en Android mobil? I så fall vil jeg jo vite på hvordan dere bruker deres mobil i forhold til han i filmen bruker sine mobiler. Videoen viser realiteten og ikke noe annet. Nei. Videoen viser en person som liker Android bedre enn iOS, og som viser dette ved å gi oss eksempler på hva han mener er bedre. Så hvordan ville dere ha gjort det for å gjøre det på en mere enklere og raskere måte enn det han i videoen gjorde da? Finnes det noen andre måter å gå fram for å kunne bruke Dolphin browser f.eks når du vil lese noe som står i en link i en e-post i iOS? Jeg tviler på at det finnes noen andre måter som er enklere å gjøre det på, og med det så har jeg jo rett i mine poeng med tråden på at ting er enklere i Android. Endret 29. mars 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg tviler på at det finnes noen andre måter som er enklere å gjøre, og med det så har jeg jo rett i mine poeng med tråden på at ting er enklere i Android. Noe er enklere på Android, mens noe er enklere på iOS. Det er fakta. 3 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Kan ikke du bare være mere seriøs og innse det at ting blir vist frem på en enkel og rask måte at ting faktisk fungerer bedre på en Android mobil? I så fall vil jeg jo vite på hvordan dere bruker deres mobil i forhold til han i filmen bruker sine mobiler. Skal du virkelig argumentere videre på den ene tingen vi faktisk er enig om? Jeg melder meg i hvert fall ut, men med den loopen du er inne i nå går vel det greit å fortsette aleine. Endret 29. mars 2012 av Må jeg? 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Jeg tviler på at det finnes noen andre måter som er enklere å gjøre, og med det så har jeg jo rett i mine poeng med tråden på at ting er enklere i Android. Noe er enklere på Android, mens noe er enklere på iOS. Det er fakta. Den er jeg enig i. Men jeg vil jo da på samme måte ha videobevis på at ting fungerer bedre i iOS da. Det vil komme ut flere videoer i fra personen som laget videoen som vil vise hvor mye enklere ting er i Android over iOS. Og med dette så må det finnes noen som har en iOS enhet / iPhone som kan lage en likens video som går i mot det som blir vist i denne / disse videoene om Android mot iOS som også viser hva som er enklere med iOS over Android. Ja, noen ting er helt sikkert lettere i iOS over Android, men så langt så viser den videoen jeg har linket til at noen ting faktisk er en god del lettere i Android over iOS. For så lenge måten han bruker begge telefonene på er slikt de aller fleste bruker sine telefoner på så viser det jo bare en ren sammenligning mellom dem. Endret 29. mars 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Feks så er det ikke enklere å swipe en å trykke på x for å lukke programmer. Det var hans mening. Og feks safari sine bokmerker kan fint sendes til telefonen. Sa han det? Nei. han og du er åpenbart fanboys som er blind for andre produkter.. 3 Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg tviler på at det finnes noen andre måter som er enklere å gjøre, og med det så har jeg jo rett i mine poeng med tråden på at ting er enklere i Android. Noe er enklere på Android, mens noe er enklere på iOS. Det er fakta. Jeg har ikke prøvd Ios annet enn 5 minutter hos min far. Hva er enklere med Ios? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Feks så er det ikke enklere å swipe en å trykke på x for å lukke programmer. Det var hans mening. Og feks safari sine bokmerker kan fint sendes til telefonen. Sa han det? Nei. han og du er åpenbart fanboys som er blind for andre produkter.. Men du fikk med deg på dette med multitasking f.eks? Hva sier dere i mot det han sa der? Så langt jeg kan se har han 100% rett der. EDIT: Jeg mener det er enklere å swipe enn å måtte treffe disse småe - (minus) ikonene på ikon programmene for å lukke programmer. Men igjen, dette er smaksak. Alt jeg vil i denne tråden er å høre deres meninger i fra hva som ble vist i fra videoen så lenge dere har relevante argumenter og beviser for det dere sier. Endret 29. mars 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Feks så er det ikke enklere å swipe en å trykke på x for å lukke programmer. Det var hans mening. Og feks safari sine bokmerker kan fint sendes til telefonen. Sa han det? Nei. han og du er åpenbart fanboys som er blind for andre produkter.. Men du fikk med deg på dette med multitasking f.eks? Hva sier dere i mot det han sa der? Så langt jeg kan se har han 100% rett der. ja så det og det er hans mening den fungerer bedre. Jeg syns iPhone sin multitaskinf er bedre pga den fryser alt i bakgrunnen så det ikke drar data eller kraft. Så jeg mener det er bedre. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Feks så er det ikke enklere å swipe en å trykke på x for å lukke programmer. Det var hans mening. Og feks safari sine bokmerker kan fint sendes til telefonen. Sa han det? Nei. han og du er åpenbart fanboys som er blind for andre produkter.. Men du fikk med deg på dette med multitasking f.eks? Hva sier dere i mot det han sa der? Så langt jeg kan se har han 100% rett der. ja så det og det er hans mening den fungerer bedre. Jeg syns iPhone sin multitaskinf er bedre pga den fryser alt i bakgrunnen så det ikke drar data eller kraft. Så jeg mener det er bedre. Ja det er hannes mening, men han har jo rett i det han sier. Dere må kunne forstå forskjellen på en mening og på hva som er en realitet og sannhet. Sannheten er at multitasking i Android fungerer på en skikkelig måte som gjør det til et ekte multitasking OS på akkurat samme måte som det er i Windows og OSX. Mens iOS har en halveis multitasking. Endret 29. mars 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Nei han har ikke rett. Det er hans mening og det er kanskje beste muktitaskinga for HAN MEN det betyr ikke at den type multitasking er best for KARI. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har ikke prøvd Ios annet enn 5 minutter hos min far. Hva er enklere med Ios? Jeg har ingen Android-telefon jeg kan sammenligne med, så du må nok spørre noen andre hvis du vil ha en detaljert liste eller oppsummering lik videoen som har blitt postet her. Men du fikk med deg på dette med multitasking f.eks? Hva sier dere i mot det han sa der? Multitasking fungerer på en helt annen måte på iOS enn på Android. Du er vel klar over dette? Alt jeg vil i denne tråden er å høre deres meninger i fra hva som ble vist i fra videoen så lenge dere har relevante argumenter og beviser for det dere sier. Du avviser jo argumentene våre, og hvordan kan vi bevise en personlig oppfatning? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Nei han har ikke rett. Det er hans mening og det er kanskje beste muktitaskinga for HAN MEN det betyr ikke at den type multitasking er best for KARI. Og grunnen til han ikke har rett er fordi? Og hvorfor er det ikke den beste multitaskingen i Android når den fungerer på akkurat samme måte som i Windows 7 og OSX? Er jo slikt ekte multitasking skal være. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Liker at folk klager på at trådstarter bare er en j*vla fanboy, og motargumentene kommer fra Apple-fanboys. Jeg har hatt iPods, iPod touch, iPhone (3gs+4s) og har for tiden en gammel HTC Desire, rett og slett fordi jeg synes den er bedre. iPhone er altfor låst, og det kan enkelte ganger virke som det er designet for idioter iTunes (gidder ikke utdype, om du ikke synes iTunes er negativt med Apple er du totalt blåst) Uryddig brukergrensesnitt Lite du selv du kan konfigurere utseendemessig Overpriset Det som faen meg tok kaka meg 4s som jeg kjøpte for noen mnd siden var at det ikke gikk an å skru av 3g. Altså makan til IDIOTISK design skal du faen meg lete lenge etter. Jeg var i Sverige i tre dager, og i løpet av de dagene hadde faen meg mobilen klart å motta e-poster og facebookoppdateringer av selv for over 50 kr. Si hva du vil, men det er faen meg amøbe. Endret 29. mars 2012 av Audun0505 4 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Men du fikk med deg på dette med multitasking f.eks? Hva sier dere i mot det han sa der? Multitasking fungerer på en helt annen måte på iOS enn på Android. Du er vel klar over dette? Alt jeg vil i denne tråden er å høre deres meninger i fra hva som ble vist i fra videoen så lenge dere har relevante argumenter og beviser for det dere sier. Du avviser jo argumentene våre, og hvordan kan vi bevise en personlig oppfatning? 1. Ja, multitaskingen i iOS fungerer på en annen måte enn det den ekte multitaskingen i Android, Windows og OSX gjør. Så jeg vil jo heller si at iOS ikke har ekte multitasking. Og med det så har jo fyren i videoen rett på det han sier at multitasking fungerer bedre på Android. 2. Vel, alt jeg har hørt er at multitasking er bedre i iOS fordi måten den fungerer på som gjør at det sparer på batteriet. Men det betyr jo ikke at det er den beste multitaskingen bare av den grunnen. Hva som er enklest av å trykke på et lite ikon eller av å swipe til venstre eller høyre på et program er smaksak. Men igjen så handler det mest om hvordan multitaskingen i seg selv fungerer som er poenget her. Tror nok Windows som er brukt overalt har den beste multitaskingen som finnes så langt. Og blir det samme på OSX også. Der fungerer multitasking slikt det skal. Og er slikt det burde være. Jeg kan jo ikke akkurat se at noen annen form for multitasking som er bedre enn det som er i Windows / OSX da. Eller har dere noen meninger på hva som er bedre enn det? Om dere mener at multitaskingen i Windows / OSX er meget bra som det fungerer nå, ja da er det vel ikke så vanskelig å forstå på hvorfor man sier at multitaskingen i Android også er meget bra da. Endret 29. mars 2012 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det som faen meg tok kaka meg 4s som jeg kjøpte for noen mnd siden var at det ikke gikk an å skru av 3g. Altså makan til IDIOTISK design skal du faen meg lete lenge etter. Jeg var i Sverige i tre dager, og i løpet av de dagene hadde faen meg mobilen klart å motta e-poster og facebookoppdateringer av selv for over 50 kr. Si hva du vil, men det er faen meg amøbe. Ja, dette var en bug som ble rettet i 5.1. Forøvrig kunne du fint ha deaktivert mobildata og sluppet regningen. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg