Gå til innhold

Samletest: Test av ti ungdomsmobiler


Anbefalte innlegg

Hehe, pleier å skrive bokmål, men om jeg er trøtt og kanskje litt hastverk, blir det lett at dølaspråket også tar over for skrivingen :p

Hm, ok, tror jeg bare holder meg til LG, vet at de skal ha mye bra. Av egen erfaring er det en (veldig bra) TV og mammas mobil... Videre har jeg aldri hatt noen erfaring med touch-mobiler før, en sølvteipet 3-4 år gammel SE w350i har vært min fremtil vaskemaskina glemte å spytte ut mobilen før den startet..

@Raptus, må bare forsikre meg med hva du mener med oppdateringer; er det oppdatering til f.eks Ice Cream Sandwich eller andre vitale type oppdateringer? Og er det ingen manuell måte å få disse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, pleier å skrive bokmål, men om jeg er trøtt og kanskje litt hastverk, blir det lett at dølaspråket også tar over for skrivingen :pHm, ok, tror jeg bare holder meg til LG, vet at de skal ha mye bra. Av egen erfaring er det en (veldig bra) TV og mammas mobil... Videre har jeg aldri hatt noen erfaring med touch-mobiler før, en sølvteipet 3-4 år gammel SE w350i har vært min fremtil vaskemaskina glemte å spytte ut mobilen før den startet..@Raptus, må bare forsikre meg med hva du mener med oppdateringer; er det oppdatering til f.eks Ice Cream Sandwich eller andre vitale type oppdateringer? Og er det ingen manuell måte å få disse på?

 

Har en slik selv, man bør ROOTE den og legge inn MODACO f.eks. Da fjerner du det systemet som er innpå originalt, og legger inn en variant som ligner men som er laget av brukere med mange fiks og lignende. Jeg gikk fra batteritid på ca 15timer med en del bruk til 3 dager, og ingen random freeze eller shutdown. Nå mener jeg den er minst like bra som Galaxy SII, til og med raskere i noen menyer. Og da sammenligner jeg min snart 1 år gamler Opimus 2x med en splitter ny Galaxy SII som en jeg kjenner har kjøpt

Lenke til kommentar

Digg å se at Sony Ericsson Xperia Arc S er den beste til under 3000, når jeg nettopp kjøpte den til 1149,- hos elkjøp. Heldig de som fikk med seg det tilbudet, digg med en ekstra leketelefon til min SII ;)

 

åååå, kan jeg ikke kjøpe den av deg, har flydd rundt på alle elkjøpene i oslo for å finne noen som hadde flere igjen av det tilbudet :(

 

Lenke til kommentar

Digg å se at Sony Ericsson Xperia Arc S er den beste til under 3000, når jeg nettopp kjøpte den til 1149,- hos elkjøp. Heldig de som fikk med seg det tilbudet, digg med en ekstra leketelefon til min SII ;)

 

åååå, kan jeg ikke kjøpe den av deg, har flydd rundt på alle elkjøpene i oslo for å finne noen som hadde flere igjen av det tilbudet :(

 

Hvis jeg skal gidde å selge den må jeg jo få mer enn jeg selv betalte :p Men den er kjip, du skulle ha bestilt på nettet istendenfor for å fly rundt i butikkene..

Lenke til kommentar

Morsomt, jeg har selv anbefalt Experia Arc S til en del folk som ikke vil bruke "for mye" på telefon. Kjøpte også en slik en til damen min i gave (uten binding eller abb).

 

ARC S er en veldig god telefon, den har veldig godt kamera, er tynn.. Men ps. kjøp den i hvit! Ikke i sort :-) En av de andre tingene den har, er mikrofon på baksiden, som brukes til aktiv støydemping.

 

Damen min hadde en slik liten htc greie (wildfire s), som var en elendig telefon. Hun irriterte seg stort over den og hun sa at hun ikke ville ha større telefon. Men jeg merker jo at nå liker hun bruke telefonen, hun liker å spille wordfeud og draw something, når hun ikke har padden tigjengelig.

 

Ps. Jeg ville anbefalt arc s fremfor lg 2x, m.m. (ustabil og vesentlig tykkere, samt den ser ikke så pen ut. Kamera er også dårligere).

Lenke til kommentar

Som ungdom med en noe trang økonomi, og uten behovet for det nyeste av det nyeste, falt valget mitt på Huawei Titan U8800 da jeg skulle velge meg ny mobil for noen måneder tilbake.

 

Er fortsatt svært fornøyd med kjøpet. En god mobil til en billig penge, som skiller seg ut på bordet blant iphone og htc mobiler. Tiltross for en lav pris har den alle funksjoner, finesser og muligheter som det mobilene til vennene mine har, som naturligvis er noen tusenlapper dyrere.

Lenke til kommentar

Digg å se at Sony Ericsson Xperia Arc S er den beste til under 3000, når jeg nettopp kjøpte den til 1149,- hos elkjøp. Heldig de som fikk med seg det tilbudet, digg med en ekstra leketelefon til min SII ;)

 

åååå, kan jeg ikke kjøpe den av deg, har flydd rundt på alle elkjøpene i oslo for å finne noen som hadde flere igjen av det tilbudet :(

 

Hvis jeg skal gidde å selge den må jeg jo få mer enn jeg selv betalte :p Men den er kjip, du skulle ha bestilt på nettet istendenfor for å fly rundt i butikkene..

ja, men det tilbudet var ikke på nettet, stod bare at det var kampanje på den og at jeg måtte ta kontakt i butikk :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...