Gå til innhold

Tåpelig spørsmål om Portal 2 og DLC...

Moskus

Anbefalte innlegg

Jeg anskaffet nettopp Xbox 360 med Kinect til en hyggelig pris fra Komplett timesalg. Utmerket! Og så fikk jeg jo en unnskyldning til å spille gjennom Portal 2 på ny, og det er jo alltid morsomt. :)

Imidlertid har det gått meg hus forbi at det har kommet en DLC pakke "Peer review" til Portal 2. Denne har jeg lastet ned på Xbox'en, men jeg er pokker ikke kar til å finne ut hvor jeg starter faenskapet!

Hva er det jeg bommer på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får velge den i startrommet, der man velger de andre kampanjene, det er en stor blokk som er til høyre i rommet når man ser mot den store avgrunnen der. Vet ikke helt om forklaringen var forståelig. Men jeg har en kamerat med PS3 som aldri får DLCen til å aktiveres på sin konsoll, mulig det er ett problem på xbox også?

AtW

Lenke til kommentar

Hmmm! Til høyre i rommet kom jeg ikke på å se. Skal sjekke det, takker!

Xbox kunne informere meg at den var ferdig lasted ned og installert, jeg bare finner den ikke...

Jeg har ikke sjekket PC-versjonen, men skal sjekke nå.

Lenke til kommentar

Nevermind, det er jeg som husker feil. Mente det var et tillegg til enspillerdelen, men det var challenge-modusen som kom. Det var flerspilleren som fikk litt mer kjøtt på bena.

Aha, det forklarer en del. Jeg hadde håpet på mer én-spiller action. Mer historie, rett og slett.

Cave Johnson er min helt. ;)

Lenke til kommentar

Er jo en solid historie i flerspillerdelen også som nå har blitt utvidet.

Joda, men jeg er vel blitt såpass gammel at det ikke er så mange rundt meg som spiller Portal, eller iallfall ikke har anledning å spille samtidig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...