Moskus Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg anskaffet nettopp Xbox 360 med Kinect til en hyggelig pris fra Komplett timesalg. Utmerket! Og så fikk jeg jo en unnskyldning til å spille gjennom Portal 2 på ny, og det er jo alltid morsomt. Imidlertid har det gått meg hus forbi at det har kommet en DLC pakke "Peer review" til Portal 2. Denne har jeg lastet ned på Xbox'en, men jeg er pokker ikke kar til å finne ut hvor jeg starter faenskapet! Hva er det jeg bommer på? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg vet ikke det med Portal. Men grattis med xbox, ikke glem denne kampanjen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg vet ikke det med Portal. Men grattis med xbox, ikke glem denne kampanjen. Fylt ut og sent inn for lenge siden. Men takk. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 ... men fremdeles ingen som har spilt Portal 2 her?! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hm, sjekka nettopp PC-versjonen og jeg ser den ikke noe steder selv. Antar da at den er en del av spillet som en fortsettelse. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Du får velge den i startrommet, der man velger de andre kampanjene, det er en stor blokk som er til høyre i rommet når man ser mot den store avgrunnen der. Vet ikke helt om forklaringen var forståelig. Men jeg har en kamerat med PS3 som aldri får DLCen til å aktiveres på sin konsoll, mulig det er ett problem på xbox også? AtW Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Hmmm! Til høyre i rommet kom jeg ikke på å se. Skal sjekke det, takker! Xbox kunne informere meg at den var ferdig lasted ned og installert, jeg bare finner den ikke... Jeg har ikke sjekket PC-versjonen, men skal sjekke nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg ser og jeg ser i PC-versjonen, men ser ikke noe til noe DLC. Tydeligvis ikke et så dumt spørsmål allikevel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hmm, kunne ikke finne ett screenshot av level select-rommet, er det noen som har det, så skal jeg prøve å merke det av. AtW Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nevermind, det er jeg som husker feil. Mente det var et tillegg til enspillerdelen, men det var challenge-modusen som kom. Det var flerspilleren som fikk litt mer kjøtt på bena. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Nevermind, det er jeg som husker feil. Mente det var et tillegg til enspillerdelen, men det var challenge-modusen som kom. Det var flerspilleren som fikk litt mer kjøtt på bena. Aha, det forklarer en del. Jeg hadde håpet på mer én-spiller action. Mer historie, rett og slett. Cave Johnson er min helt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hehe ja, jeg hadde ikke takket nei selv. Samtidig så viser de vel det som trengs å vises i historien, og den er god nok som den er. Er jo en solid historie i flerspillerdelen også som nå har blitt utvidet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Er jo en solid historie i flerspillerdelen også som nå har blitt utvidet. Joda, men jeg er vel blitt såpass gammel at det ikke er så mange rundt meg som spiller Portal, eller iallfall ikke har anledning å spille samtidig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå