Fylliksen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg er på utkikk etter en mobil med følgende kriterier Kamera over snittet for mobilkameraer - har funnet ut at jeg sjelden tar med meg kameraet mitt, siden det er for stort til å Liten, max på størrelse med en iphone, helst endel mindre God batterikapasitet Klarer androidspill greit Fysisk tastatur - Jeg er klar over at det begrenser valgene mine veldig, siden det er så få mobiler som har det, derfor er det det punktet jeg prioriterer minst. Tåle noen fall i gulvet - jeg vet at det er veldig få robuste mobiler på markedet, og antagelig enda mer begrensende enn at den har et tastatur, så det viktigste er at den ikke blir ødelagt av at jeg mister den i gulvet, noe som skjer ganske ofte. Evt hvis man kan få et gummicover eller på annen måte beskytte mobilen litt vil det også hjelpe. Den må også ha wifitilkobling, og ikke koste mer enn 4000, helst 2-3000 kr. Jeg har for øyeblikket en Samsung Galaxy 551, tror jeg det er. Den oppfyller kravene for størrelse, tastatur og batterikapasitet, men kameraet er dårlig, og den klarer ikke engang å kjøre angry birds uten at den hakker veldig. Så, kan noen fortelle meg hvilken mobil oppfyller disse kravene i størst mulig grad? På forhånd takk Lenke til kommentar
eddott Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Sony Ericsson Xperia Pro er vel et greit alternativ til 2500. Har Xperia Neo selv, som vel er stort sett samme mobil uten fysisk tastatur. Fornøyd med den. 8 MP camera, 720p video opptak og kjører det meste helt greit. Eneste jeg har å utsette på den er litt lite intern lagringsplass. Men har støtte for minnekort. ICS oppdatering er ventet i månedsskiftet april/mai. Endret 1. april 2012 av eddott Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Takk for input eddott! Den virket veldig interessant, men jeg får se hvor stor den er i virkeligheten. noen andre alternativer jeg vurderer er HTC Wildfire S og iPhone 4S. Førstnevnte virker som den fyller kravene mine ganske bra, liten og kompakt, grei batteritid og rimelig pris. Det jeg er litt usikker på er hvordan kvaliteten på kameraet er? Iphonen virker jo bra på de aller fleste områder, men usikker på om det er verdt å bruke så vanvittig mye penger på den.... Men mulig jeg kjøper den fra USA dersom jeg finner den til en rimelig pris. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva med den kommende Xperia U? Den har like stor skjerm som iPhone og er dualcore.. Og koster så lite https://prisguiden.no/produkt/sony-xperia-u-155888 Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Hmm, interessant! Jeg finner ingen test av den da... Så da sår valget mellom: HTC Wildfire S HTC Desire S SE Experia Pro SE Experia U Tok med Desire S siden den var minimalt større enn Wildfire S og den virket lovende, selv om jeg har hørt at endel har hatt trøbbel med den. Noen som kan si litt om åssen kameraene er på disse? Gjerne sammenlignet med iPhone 4s sit kamera. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Å? På testen til amobil.no syns jeg eksempelbildene så helt greie ut. Har du noen flere bilder som er tatt med Wildfire s? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå