all right Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med dette problemet. Jeg får ganske mye reklame på dataen min og jeg lurte på om noe viste hvordann man ble kvitt dette??? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du kan prøve Ad-aware - gordito Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ad-Aware www.lavasoftusa.com Finnes også andre spyware/reklame fjernere. Om det er reklame på WEB sider er vel en brannmur en enkel løsning (F.eks Norton Internet Securities 2002 ->) (Edit: han før var litt kjappere :=) Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 eller en litt nærmere server (om den er plassert i tyskland da.. ): www.lavasoft.de Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Internett Security har AD blocker, også finnes det et prog som heter noe som Pop-Up killer Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det beste er å bruke Ad-aware (som du allerede har fått, la oss se, 3 plaseringer till) i tilleg til Spybot - Search & Destroy. Det er et liknende program som ad-ware. Ingen av de tar alt, men de utfyller hverandre og bruker du begge så får du fjernet relativt mye. Pass på å oppdatere begge før du bruker de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå