sn0dig Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Noen som kan være interessert i et nytt fototreff i stavangerområdet? Det er en god stund siden sist treff Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Noen som har ferie i begynnelsen av juli som har lyst til å bli med på treff? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jobber turnus.. så det skulle sikkert gå greit for min del iallefall.. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg har lyst, om jeg får det til vet jeg ikke. Men jeg har iallefall ferie, så det er forsøket verdt Hva hadde du i tankene Herr Sn0dig? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Dunno. Tur på fjellet, i byen, tur til dyreparken eller noe sånt Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det kunne vært artig, jeg har ikke ferie før i august så jeg må se hva som passer. Hvor lang (tid) tur tenkte du. For min del så blir nok ikke dyreparken aktuell. Fjell, by eller noe annet lokalt ville vært fint for min del. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Dunno. Tur på fjellet, i byen, tur til dyreparken eller noe sånt Såpass ambisiøse planer, ja. Du ser for deg muligheter for en lengre ekskursjon? Jeg liker tanken, men virkeligheten liker ikke meg. Jeg får følge med på hva som blir diskutert, så ser jeg om jeg får til å melde meg på. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Såpass ambisiøse planer, ja. Du ser for deg muligheter for en lengre ekskursjon? Jeg liker tanken, men virkeligheten liker ikke meg. Jeg får følge med på hva som blir diskutert, så ser jeg om jeg får til å melde meg på. Det er jo litt opp til hva folk ønsker. Vi har hatt både fjelltur og tur til dyreparken tidligere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg melder også mine interesser for dette! Slenger også med noen forslag: Obrestad fyr og Hå gamle prestegård Hellestø Gamle Stavanger Ny tur til Dalsnuten Ny tur til Dirdal og månefoss Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Eller kanskje en tur til gloppedalsura? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Ja, det hadde vært kult! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Jeg og Hille tar en tur i morgen, mest sannsynlig til månefossen. Noen som vil henge seg på? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Bump. Kjekt med mange på tur! Endret 9. august 2013 av Hille Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Har opprettet en facebookgruppe vi kan bruke til kommende turer. Litt lettere å nå hverandre der og holde oversikt over arrangementer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå