AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei, jeg er en gutt på 17 år og går i 2 klasse på vgs. Er ei jente i klassen min som jeg syntes virker sykt kjekk og interessant. Hun er og veldig pen. Jeg er ikke sjenert, men problemet er bare at det blir jævlig kleint hvis jeg liksom spør om vi skal finne på noe, jeg vet jo ikke engang hva hun syntes om meg? Og hvis jeg spør om å finne på noe, og hun sier nei, så kommer det til å bli sykt kleint resten av året med tanke på at den vennegjengen hun er i kommer sikkert til å tenke hva faen om meg.. Jeg kan jo begynne å snakke med henne via Facebook om litt forskjellige ting, men tør ikke å spørre om vi skal finne på noe. Jeg må først finne utav om hun liker meg eller ikke. Anonym poster: 4550397e4c2ed5a53f64445619078a26 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Sier som jeg pleier å gjøre: ta sats! Går det skeis, oppfør deg som normalt, som om ingenting har hendt. Det funker Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Som du sier selv, prøv å prate litt lett med henne i starten, før du "tar sats". Vil tro det blir mindre kleint om du har blitt kjent med henne før du spør om å finne på noe sammen Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ikke spør om dere skal finne på noe. Du må heller forumlere det som om du skal noe fra før av, også kan hun bli med om hun har lyst. F.eks. "Jeg skal til xxx, blir du med?" Kan hun ikke bli med da, så kan hun ikke. Men da blir det i alle fall ikke "kleint" som du sier det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå