vodkaa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei, jeg har laget et oppsett (http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=aca1b7c8e7c94cc8920fce9e436528a2) og vil gjerne spørre dere om alt dette er bra? Ganske lenge siden jeg bygget sist så jeg kommer nok med et par spørsmål:D 1. altiboks boksen vår står i stua, og jeg er i rommet mitt (som er et trapp oppe) og jeg lurer på følgende, hvordan kan jeg bruke nettverkskabelen? Rommet jeg sitter på er rett under hjemmesentralen vår, men kan jo ikke borre hull ned dit? Det funker vel ikke? isåfall, går det an å gjøre det selv, eller må vi leie folk? 2. Vifter. Er det bare å sette de på? Eller må man skru løs noen kabinett-deler fra kabinettet? 3. Hvor bra vil jeg klare å OC rigen? Lenke til kommentar
vodkaa Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Edit: Er det mulig å jorde seg ved å ta på et R3 kabinett, isåfall hvor? Hvordan skal man vite om det er metall eller ikke? Kan jo liksom bare ta på bunnen av CPU kjøleren! Lenke til kommentar
vodkaa Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Følger det med thermal paste på phanteksen? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) fiks for nettverk: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa (følger med trådløst nettverkskort på hovedkortet ) når det kommer til jording. det første du gjør er å sette strømforsyninga inn i kabinettet, så plugger du i ledningen fra støpselet, husk at av/på knappen på strømforsyningen skal være på av les beskrivelsen av Phanteks tårnet om igjen, og du finner det ut... Endret 29. mars 2012 av olestokk Lenke til kommentar
vodkaa Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 valgte HK'en min pga USB 2.0 + 3.0 koblinger, kobler til altfor mange ting.. Men hva har PSU med jording å gjøre ? Lenke til kommentar
Akando Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Hei! Jeg ville slengt med en SSD hardisk for OS og det spillet du spiller mest. Feks da en Intel 64g eller da en 120gb som blir det beste. Og kanskje et litt sterkere skjermkort? Jeg har 560ti og det drar jo feks BF3 greit, men det er jo lite framtidssikret. Du klarer deg også fint med en 650w hvis du vil spare litt kroner til. Og denne skjermen er langt bedre. http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Endret 29. mars 2012 av Akando Lenke til kommentar
vodkaa Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har sprengt budsjettet kraftig noe som har ført til flere krangel mellom meg og pappa, vil ikke gjøre det dyrere. SDD har jeg ikke råd til, heller ikke dell skjerm (den har ikke DVI, liker personlig å spille på HDMI) Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) jordinga kommer fra stikkontakten... hvis du ser på en stikkontakt er det to hull til pinnene og to kontaktpunkt som er jording og du vet at DVI er bedre enn HDMI, ikke sant? Endret 29. mars 2012 av olestokk Lenke til kommentar
vodkaa Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Liksom, sånn stikkontakt sak? Hvis jeg kobler PSU først, så trenger jeg ikke å jorde meg? DVI overfører jo ikke lyd, mens det gjør HDMI? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 kan jo ta på PSen en gang i blant mens du bygger, men for all del husk at knappen skal være av (må bare passe på så det ikke går galt her ) glemte lyden, har ikke høyttalere i monitoren jeg... ei heller har jeg lyst på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå