Hullakazam Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 PS2 har liksom mgs og FF som det som gjør at det er min favoritt! Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Var ikke den første MGS til Nintendo? Oppdrag i Shadow Moses eller noe. Husker det var et digg spill. MGS serien og Zelda er jo bare rett og slett best + musikken Shadow Moses var MGS altså Metal Gear Solid på Ps1, de du tenker på antagelig er Metal Gear, de kom ut på 8-bit Nes, *phew* lenge siden den tid ja Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg er stor fan av MGS-serien, men jeg nekter å kjøpe meg MGS3.. Da kjøper jeg heller twin snakes (remake av MGS1 til gamecube) Lenke til kommentar
beeed Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Shadow Moses var MGS altså Metal Gear Solid på Ps1, de du tenker på antagelig er Metal Gear, de kom ut på 8-bit Nes, *phew* lenge siden den tid ja Metal Gear kom ut på MSX, en japansk konsoll og ble litt senere konvertert til NES, men ikke av Kojima. Metal Gear 2:Solid Snake kom ut på MSX2 og var ikke på NES Mens Metal Grear: Snakes Revenge kom til NES, men dette er ikke engang utviklet av Hideo og teamet hans. Og regnes heller ikke som en ofisiell del av serien. Det første spillet Hideo lager til nintendo er Twin Snakes som han lager i samarbeid med Miyamoto og teamet hans. Les mer om dette på www.konami-europe.com hvor dere velger linken til Metal Gear Solid 2: SOL og inne på den siden velger dere backbround. Der ser dere hele historien til Metal Gear serien. Man kan ikke lese noe om Snakes Revenge der da, i og med at den ikke offisielt er en del av serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå