Laman Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Nå sloss jeg mot 3 store roboter.... er jeg på slutten av spillet eller? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 ska ikke kjefte men ****** lissom hva er pointe med og spørre om du er ferdig med spillet spill til du er ferdig du Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 sorry at jeg ble sur Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Vi kan da ikke avsløre slutten til deg da. Det er da nesten synd da. Men du nærmer deg slutten ja. < 200 poster gitt. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Men er det vanskelig eller er det dritvanskelig, liksom? Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kommer litt an på hvilken vanskelighetsgrad du spiller på. Bare skyt dem i beina så de åpner kjeften og så slenger du en stinger inn der. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Fant ut det jeg og! Men jeg har blitt helt gal etter den metal gear-sangen....hhva heter dden!? og nå......Gått igjennom Tanker-Plant. brukte ca....14 t! Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Grattis! Nå kan du også begynne å se fram imot MGS3 som alle andre Hovedsangen i MGS heter vel Metal Gear Solid Theme tror jeg. Av Harry Gregson Williams. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 runda mgs2 ca. 7 timer sist gang jeg runda det. (normal) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 men kommer mgs3 til xbox da? Lenke til kommentar
beeed Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tviler. Håper den ikke gjør det. MGS er blitt en PS ting, spør du meg da. Syns til og med det var synd Substance kom på X-box. Det er jo PS2's diamantkjede. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Men jeg har blitt helt gal etter den metal gear-sangen....hhva heter dden!? Jada, den kalles vel bare "Metal Gear SOlid 2 Theme", eller noe sånt. Helt enig, den er fryktelig god. Etter formatering har jeg visst ikke lastet den ned engang. Må gjøre det nå. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 kan du sende den på mail til meg? pliiiiz? Får ikke lastet ned sanger...de blir bare ødelagt! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 kan du sende den på mail til meg? pliiiiz?Får ikke lastet ned sanger...de blir bare ødelagt! Det hade vært veldig greit med mailaddresse, i så fall. Men kan ikke jeg. Bruker ikke mail så mye, og jeg har av den grunn kune MSN. Er ikke så glad i sendinger over 1 MB, tror jeg. Hvor laster du ned da? Bør ikke være noe problem å få tak i den fra noe så enkelt som Kazaa (Lite)? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 når jeg laster ned enten fra kazaa eller imesh, så blir det bare masse skurring... Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Tviler. Håper den ikke gjør det. MGS er blitt en PS ting, spør du meg da. Syns til og med det var synd Substance kom på X-box. Det er jo PS2's diamantkjede. Helt enig. spill blir nesten mer "verdifull" hvis de er exclusiv til en konsoll, f. eks. halo for xbox. Men det er da min mening da. Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Var ikke den første MGS til Nintendo? Oppdrag i Shadow Moses eller noe. Husker det var et digg spill. MGS serien og Zelda er jo bare rett og slett best + musikken Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tviler. Håper den ikke gjør det. MGS er blitt en PS ting, spør du meg da. Syns til og med det var synd Substance kom på X-box. Det er jo PS2's diamantkjede. Helt enig. spill blir nesten mer "verdifull" hvis de er exclusiv til en konsoll, f. eks. halo for xbox. Men det er da min mening da. Og hvorfor i alle dager syns Dere dette?? Så lenge spillet er på det konsollet du har, og du selv liker spillet, bør det da spillet ingen rolle om det så er tilgjengelig for alle andre? Eller er det virkelig viktig for Dere hva alle andre har? Nei, voks opp og gled Dere over hva Dere selv har, og gi ****** i hva alle andre har mener nå jeg Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har alle maskinene og er enig i at man ikke skal bry seg om hva andre har, men jeg er faktisk enig når noen her sier at spill "blir mindre verdt" når det er multiplattform. Føles ikke så eksklusivt. klarer ikke slutte tenke sånn heller... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 fikk lasta ned mgs theme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå