Sithcato Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Crowded sunset~ Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det så flott ut i frimerkestørrelse på forsdien av Akam, men i full størrelse ser det veldig uskarpt ut. Jeg vet ikke om det er et HDR-program som ikke har klart å aligne flere bilder riktig eller om det bare er kameraet som ikke har vært rolig nok, men noe er det. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Henger meg på se# her, greit med den softlooken, men den ble for soft, altså uskarp..synd med et så fantastisk motiv :-) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Henger meg på de andre her, men i tillegg ser det ut som du har dratt vel hardt i fargespakene her... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fint nok dette motivet iallefall, men ble faktisk ubehagelig å se på når en ser nærmere etter. Uskarpheten og en slags forskyvning av elementer (sees best på steinene i forkant) sliter på synet.... Et eller annet som er galt med behandlingen og/eller forskyvninger i lag e.l.?? Kun en 2'er på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg