Wartech Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Hvordan er det med vannpumpa når man skal ha vannkjøling? Skal man bare la den stå og gå hele tida, eller må man trekke ut kontakten (fare for å glemme å sette den inn igjen før man starter)? Er det noe man kan gjøre for at den starter samtidig med maskinen eller.no? Har tenkt på en Ehiem 1048. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Du bruker bare en kontakt med av/på bryter til hele både pc, skriver, høyttalere, vannpumpe osv. Det kjøpe etter at jeg engang satt på pc'n og glemte og sette i støpselet til vannpumpa. Slo på pc'n, gikk å spiste middag. Da jeg var ferdig gikk jeg tilfeldigvis bort til pc'n og da så jeg at cpu-temp'n lå på 79 grader. SJOKK!!! Men det gikk bra heldigvis! Lenke til kommentar
Wartech Skrevet 28. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2001 Jeg satt og bladde i Clas Ohlson katalogen, og oppdaget noe som skrudde på det som var kobla til slave hvis man skrudde på det som var kobla til master. Men til min store fortvilelse var det bare 250W på master-uttaket. Noen som vet hvor jeg kan finne noe lignende (min 350W på master)? Varenummer på Clas Ohlson: 32-3405 [ Denne Melding var redigert av: Wartech på 2001-10-28 20:24 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå