Gå til innhold

gode naturfoto/landskaps områder rett fra togstasjonen?

Anbefalte innlegg

Fossefall skal jeg være enig det kan være litt vanskelig å komme til, men det finnes. Ikke de store gigantfossene man kanskje ser andre steder, men fosser finnes. Det er enklere å komme seg ut i Østmarka (eller Nordmarka) enn det er å komme seg til Lofoten fra Oslo

Nettopp... :)

SIkkert mye flott i Oslomarka som jeg ikke har sett, men uansett hvor mye man vrir og vrenger på det, så får man ikke slike motiver man finner mest av bland TS sin bildeside.

Klart det er billigere å vandre rundt på sitt eget hjemmsted enn å ta flyet til Lofoten... Men kan ikke huske å ha sett at TS har oppgitt noe budsjett her?

Skal man ha det billigst mulig og setter lav pris som første prioritet går man nok glipp av de råeste kystbildene hvis man bor i Oslo.

Har du sett bildene på siden han linker til tidligere i denne tråden?

Det er kun fire ab bildene på denne siden som jeg ken forestille meg finnes lignende av i Oslo marka. Resten er stort sett kystbilder med "rå" natur.

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet om 2 elver med fosser av litt størelse i Oslo regionen ja variasjonen på disse fossen i elven endres selvsagt av vannføring.

Lysakerelva - Akerselva det er også en del småfosser mellom alle vannene oppmed Maridalen.fra Øyongen-fra vannet oppmed kikkut som til slutt renner vel ut nede ved Hammern i alle disse elven er det flere fosser det er også noen småfosser fra Movatten stasjon.

Alle disse plassen kan man bruke tog-buss-trikk ja drosje om du vill .

Men tror dette blir mitt siste innlegg i en tråd som ikke har noe verdig lenger

Endret av skrim
Lenke til kommentar

SIkkert mye flott i Oslomarka som jeg ikke har sett, men uansett hvor mye man vrir og vrenger på det, så får man ikke slike motiver man finner mest av bland TS sin bildeside.

Nei, de kystbildene får man nok ikke. Det man derimot kan få er bilder lignende de han har tatt i skog og av fossefall. Det finnes faktisk, selv i Oslo-marka.

Lenke til kommentar

jaja, da kan vi vel kanskje legge den saken død...?

Jeg ønsker uansett TS lykke til med fotovandringen :)

Selv skal jeg til Mærrapanna lørdag morgen på fototur og tanoen "kystbilder" eller "Seascapes" som jeg tror det kalles med lang lukkertid og ND filter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...