KingTigris Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Har akkurat satt saman ein ny pc med A8 3850 APU og eit ASUS F1A75-I Deluxe. Eg starta den opp og gjekk rett i BIOS. Etter ei lita stund (mindre enn eit minutt) merka eg at APU-vifta byrja å spinna fortare. Eg gjekk dermed inn på "monitor" og såg at temperaturen tikka sakte men sikkert oppover. Når den gjekk over 65 grader skrudde eg av. Eg lot den stå å kjøla seg av litt, starta på ny og gjekk rett inn for å sjå på temperaturen. Den starta på ca 42 grader og tikka oppover heile tida. Skrudde av att, fjerna kabinettdøra og skrudde på att. Fortsatt gjekk temperaturen over 60 grader, om ein litt seinare enn med døra på. Er detta normalt for ein ny APU? Eg har ikkje tilgang på ekstra termisk pasta, så eg er litt usikker på kor mykje eg bør riksla rundt på kjølaren. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du må ikkje ha på meir kjølepasta, har du meir enn nødvedig stiger tempraturen. Menne, så lenge den ikkje går over 90 grader så skal det gå fint! Kjør den i gang igjen, la den boote heile vegen opp, og last ned HWmonitor når du har boota opp, og skjekk tempen då. Om gradene stiger over 100 grader vil pcn mest sannsynlig skru seg av, av seg sjølv Lenke til kommentar
phlake Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Og cpu-kjøleren sitter helt på? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Selv om 65 grader er overlevbar temperatur på en prosessor, er det ikke bra når den kommer opp i så høy temp i BIOS. Har du sjekket at cpuvifta sitter ORDENTLIG på plass? Altså at det ikke kommer noe (absolutt nada) luft mellom der cpu-vifta og cpuen møtes? Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Det virker som kjølaren sitter godt. Er første gongen eg monterer ein AMD-kjølar, men var no enklare enn Intel Eg får vel begynna med installera UBUNTU og sattsa på at den ikkje vert for varm under prosessen... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 APUene skal visstnok kunne takle ganske høye temperaturer, over 70C er ikke utrolig BIOS-avlesningene viser ofte feil. BIOS har ingen form for strømsparing, så at det blir varmt der er ikke overraskende. Mer overraskende at du bruker BIOS for å teste temps. Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Har no instalert UBUNTU på maskina. Ut i frå viftelyden høyres det kjøligare ut. Prøver å finna eit greit program til å lesa av kjernetemperaturen, men er ikkje noko kjend med kva som finnest til Linux. Nokre tips til program? Merker kvar gong eg er i BIOS-en, byrjer APU-vifta å snurra fortare. Så er nok berre BIOS som stresser APU-en. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 http://www.cyberciti.biz/faq/howto-linux-get-sensors-information/ kjapt søk på google Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Prøvde den i går, men fekk til svar at det ikkje var nokon sensora å lasta... Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Prøvde den i går, men fekk til svar at det ikkje var nokon sensora å lasta... Eg hadde eit problem med at tempen ikkje viste på cpuen, det eg gjor var å resette cmos, mest sannsynlig ein jumper på HK, eller så kan du ta ut batteriet, og tømme pcn for spenning også sette batteriet inn igjen og starte opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå