Gå til innhold

BK: Holmen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Behagelige farger og illustrerer godt at snart tar våren fatt i den visne skogen. Er egentlig veldig svak for s/h versjonen - bra du la ut denne.
Morsomt å se karakterene her synes jeg..1 er jo total skivebom???? ;);)

Ja, enig med at 1 er skivebom - sett fra mitt sted så ser jeg mye flott i bildet. Men nå er jeg jo av typen som liker å gjøre dybde betraktninger ute i det fri også.

Et av de flotteste stedene jeg personlig vet om er oppe i flate gråfjellet her i Lyseheiene - blir nesten litt religiøs av å være der. Noen skjønner hva jeg mener - andre ser ut som et spørsmåltegn når jeg prøver å formidle dette :)

Hadde vært forresten vært OK at de som gir 1 og 2 (som sterkt indikerer at aktuelle bilde har et klart forbedringspotensiale) kunne gitt konstruktive kommentarer som underbygger vurderingen og som evt kan læres av hvis fotografen mener det er relevant.

Endret av Jan Høydal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Supert J.E. Flott farvespill i fjellet, særlig i stor versjon. Jeg smeller til med en 5'er. Det er mange som har vært utsatt for 1'er tullingen som snarest bør finne seg en ny hobby. Grei på foto finnes nok ikke i den gården.

Harald G.

Takker så mye Harald..nei en tar da ikke en 1'r seriøst,om ikke bildet hadde vært kvalifisert til det;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...