S.Hurum Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Anfinnsbrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du leverer nesten alltid ekstremt flotte komposisjoner, også her, men desverre er det noe med hele bildet som virker forstyrrende..kontrast, farge, skarphet..hva har egentlig skjedd ? Jeg virker uhyrlig kritisk men et SÅ flott motiv er faktisk verdt mer..allikevel gir jeg det 4, fordi det inneholder mye som kunne vært bedre :-) Lenke til kommentar
se# Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Flott bru, flott bilde. Litt for høy fargemetning for min smak. Jeg ville vurdert å klone bort skiltet, eller hvis du ikke liker manipulering kanskje prøvd å komme litt lavere for å fått et tre foran (jeg skjønner at det siste er for sent for i denne omgang). Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Et flott motiv, men litt for sterk fargemetning for meg - men smak og behag ........... Lenke til kommentar
S.Hurum Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Takker for ros og ris, jeg er nok litt for glad i sterke farger/kontrast. sh Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Kjempefin bru:) Litt sterke farger ja, men ellers et veldig bra bilde. Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Veldig fint bilde.. Likte fargene også. Det fanget min intresse. Har ikke noe å si på komp. Du var der. Klar 4 fra meg, men jeg er ny her å får ikke stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg