Kvinne2 Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Hei, skal kjøpe microring hairextention, men skal bare ha microringene og lurer på om noen vet om det er mulig å få tak i det i Norge. Selges det hos frisører eller i noen andre butikker? Eller må det bestilles på nett fra utlandet? Endret 29. mars 2012 av Kvinne2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg kan ikke noe om hair extensions, men Google foreslo dette: http://www.rapunzelofsweden.no/hair-extensions-produkter/hair-extensions-storpakke/mikroring-hair-extensions-storpakke/1b-microring-hair-extensions-storpakke Det ser uansett ut som at de har mye "stæsj" på den netshopen. Utover det, så aner jeg ikke noe om hvor pålitelig dette firmaet er. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Hvis det er bilde av deg du har i avataren, så skjønner jeg ikke helt hva du skal med hair extention? Endret 29. mars 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Kvinne2 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Hvis det er bilde av deg du har i avataren, så skjønner jeg ikke helt hva du skal med hair extention? Gammelt bilde vil ha langt hår igjen, har hår til skuldrene.. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Hvis det er bilde av deg du har i avataren, så skjønner jeg ikke helt hva du skal med hair extention? Gammelt bilde vil ha langt hår igjen, har hår til skuldrene.. Oi, den håren din veldig fin. Kan jeg ta på den håren? Liker mye veldig din håren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå